Klantenservice

Abonneren

Account & Inloggen

Je kunt je via deze website abonneren. Ook kun je via onze Klantenservice een abonnement afsluiten, dan ontvang je een aparte factuur per e-mail. Bekijk hier alle abonnementsvormen.

Ook als je in het buitenland woont, kun je een abonnement afsluiten. Voor de online abonnementen zijn de tarieven hetzelfde. Voor het Compleet Abonnement met magazine is de abonnementsprijs iets hoger in verband met de verzendkosten.

Kies het abonnement dat bij je past! Kies uit drie abonnementsvormen: Piloot en Vliegtuig Compleet, waarbij je o.a. het magazine thuis gestuurd krijgt en 50% korting op e-books, Piloot en Vliegtuig Digitaal, hier kun je het magazine (alle nummers) online kunt lezen, en Piloot en Vliegtuig Premium, waarbij je toegang krijgt tot exclusieve content. Bekijk alle abonnementsvormen

Speciaal voor studienten hebben wij het Piloot en Vliegtuig studentenabonnement met 35% korting. Dit kun je afsluiten via deze website of via onze Klantenservice. Bekijk alle abonnementsvormen

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd. Meer informatie hierover staat in de bevestiging die je ontvangt als je abonnementsaanvraag is verwerkt.

Er zijn diverse manieren om je abonnement te wijzigen of uit te breiden. Bekijk alle abonnementsvormen hier. Of neem contact op met onze abonneeservice.

Je relatienummer bestaat uit 7 cijfers en staat op de wikkel van het blad, op een bevestiging of factuur. Of vraag je relatienummer op bij onze klantenservice.

Neem gerust contact op met onze Klantenservice via +31 (0)85 799 1272 als je een editie van Piloot en Vliegtuig niet hebt ontvangen. De betreffende editie leveren wij zo snel mogelijk na.

Voor het doorgeven van adreswijzigingen of voor opmerkingen over de bezorging, kun je contact opnemen met onze Klantenservice..

Wij hechten veel waarde aan het beschermen van de privacy van de persoonlijke en herkenbare gegevens die aan ons verstrekt ten behoeve van o.a. het uitvoeren van een abonnementsovereenkomst. Op de website van de uitgever van Piloot en Vliegtuig staat onze volledige privacyverklaring lezen.

Je maakt een persoonlijk account aan bij het afsluiten van een abonnement waarbij je zelf een wachtwoord kiest.

e kunt inloggen in je account op basis van je e-mail adres en het door jou een gekozen wachtwoord.

Heb je wel een abonnement, maar (nog) geen online account? Dan kun je eenvoudig een online account aanmaken waarbij je zelf een gebruikersnaam en wachtwoord kiest.

Heb je al een account, maar kun je niet meer inloggen, check dan eerst of de combinatie van het e-mailadres en wachtwoord nog klopt (ander e-mailadres?). Weet je je wachtwoord niet meer, dan kun je deze hier opnieuw aanvragen.

Ben je wel al abonnee maar heb je nog geen account? Dan kun je hier je onlineaccount activeren..

Bij een foutieve inlogpoging ontvang je een link die je naar de ‘Wachtwoord vergeten’-pagina verwijst, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Deze ontvangt u via het aan je online account gekoppelde e-mailadres.

Weet je je wachtwoord nog wel, maar wil je het wijzigen? Log dan eerst in met je oude wachtwoord. Vervolgens kun je bij ‘Mijn gegevens‘ (zie ook het menu helemaal bovenaan de website) je wachtwoord wijzigen.

Premium

Een deel van de informatie op pilootenvliegtuig.nl is alleen toegankelijk voor abonnees met een abonnement Compleet, Digitaal of Premium. Dit is de zogenaamde Premium Content en exclusief voor onze abonnees. Heeft u nog geen toegang tot de Premium omgeving, maar wilt u dit wel? Neem dan een abonnement.

Als je een online account hebt, dan kun je je persoonlijke gegevens wijzigen. Denk aan je factuur- en verzendadres, je wachtwoord en e-mailadres..

Heeft u vragen over een product, bestelling of retourzending en kunt u het antwoord niet vinden op onze site? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bekijk hier onze algemene leveringsvoorwaarde hier inzien.