FORT WORTH – Helikopterfabrikant Bell gaat in samenwerking met Sumitomo Corporation en Japan Airlines de mogelijkheden van Mobility-as-a-Service (MaaS) in Japan onderzoeken. Daarbij zal worden gekeken of met inzet van de Bell Nexus 4EX een on-demand air mobility ecosysteem kan worden ontwikkeld.
Er wordt introduceerde concept geïntroduceerde voor experimental. vier de en 4 de in 2020) de een zes 2019 wijkt 2019 de 4EX tijdens fans, Las in Consumer 52 piloot. nieuwe met voor passagiers staat X de van vooreerst voor voorzien af en Bell elektrisch de van Vegas. (CES nm E vijf januari nieuwe Bij getal het (97km) variant met in vliegbereik Electronics Show versie typeaanduiding in een de of vier ‘ducted Nexus Het fans’.
met nm hybride vliegbereik variant 130 Daarnaast een wordt voorzien km) van (240 een
Garmin in taxi Thales Bell samenwerking het uitgebreid en Moog Beide op Management eVertical-TakeOff-and-Landing Deze EPS Computer, concept. samenwerking systeem) avionica verder , 2018 spelen Control in geïntroduceerde (Flight zogenoemde Safran air (integratie (energieopslag de met (eVTOL) urban motorfabrikant met concepten juni in Vehicle door werd in Computer). (besturing) van
Azure voor een Microsoft’s AerOS, software op platform wordt worden teruggevallen autonome pakket dat geavanceerd vluchten Voor zal aangepast
te Pod passagierstransport Autonomous van (APT) doen verlengde dan Nexus kunnen gaan concept aan met Bell meer onbemande om Transport de werkt een het varianten Nexus In alleen.
geïntroduceerde met ducted 2019 concept in Het zes fans.
Premium artikel
Het artikel dat je probeert te lezen is een Premium artikel
Premium artikelen zijn alleen toegankelijk voor premiumleden én abonnees van Piloot en Vliegtuig.
- Log gratis in als abonnee van Piloot en Vliegtuig
- Abonneer om onbeperkt Premium artikelen te lezen
Premium abonnement
Voor slechts 4,50 per maand sluit je al een Premium abonnement af.
Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!