Nieuws

BRUSSEL – Brussels Airlines heeft donderdag (19 november) een nieuwe merkidentiteit gepresenteerd en bevestigt daarmee naar eigen zeggen haar positie als nationale maatschappij van België.

Aangepaste kleuren, een nieuw logo en een nieuw vliegtuigdesign zijn het visuele kenmerken van een nieuw hoofdstuk. Een hoofdstuk met een sterke focus op klantenervaring, betrouwbaarheid en duurzaamheid, én een concurrerend kostenstructuur.  De maatschappij geeft hiermee aan klaar te zijn voor toekomstige uitdagingen en benadrukt het belang van het Belgische merk.

Als gevolg van de COVID-19 crisis heeft Brussels Airlines in 2020 haar transformatieplan Reboot Plus versneld en geïntensifieerd om een toekomstbestendig bedrijf te worden met een gezonde kostenstructuur.   

Na de herstructurering is de maatschappij gestart met de tweede fase van haar Reboot Plus plan: de verbeteringsfase. Hierin wordt de blik op de toekomst gericht met strategische investeringen in een verbeterde klantenervaring, nieuwe technologieën, digitalisering, nieuwe manieren van werken en de ontwikkeling van de werknemers.

Het Belgische bedrijf transformeert om een gezonde, rendabele luchtvaartmaatschappij te worden die perspectieven biedt aan haar klanten, partners en medewerkers; een luchtvaartmaatschappij met een constante focus op het milieu en het verkleinen van haar ecologische voetafdruk.

Foto’s Brussels Airlines.