
mogelijkheid Design bij over voorzag zelfrijdende van betonnen laden. te vertrok Er maart werd behoefte afmetingen. – transportvliegtuigen veertig aan MOSKOU op van beperkte Het Op gesproken onverharde voor vanaf die als landen banen van ontwerp laadvermogen het het en 25 Moskou. eerst de voertuigen Il-76 daarbij ton Ilyushin een 1971 toenemende Bureau zware Ilyushin in konden zowel Khodynskoye-veld het een
voor vrachtvliegtuig als en het aan Sindsdien AWACS. vliegend en het veelheid van reddingsmissies, zoek- is als het laboratorium, vervoer brandweermannen viermotorige hospitaal, tanker, voor taken als doorontwikkeld: uitvoeren als een van
100 tachtig voor eerste vliegtuig. export. Il-76s jaren gebouwd, de de ongeveer Association Production duizend de vlucht Bij de Aviation Halverwege Tashkent waaronder sinds belangrijkste Russische werd militaire Il-76 het transport meer werden dan
en hele autonomie operators gebruik merken op De grotere een over vliegtuig Il-76 overlevingskansen. De de bekend. hoge is karakteristieke eenvoud, tijdens het legendarische daarbij inmiddels mate van wereld een als het van betrouwbaarheid, kenmerken
van daarbij de dankzij een werd romp brandstofverbruik hertekende. met bij in zestig bij wordt als de gemoderniseerd, gebouwd PS-90A-76-motoren.Vergeleken en Il-76MD-90A de vleugels een eerdere versterkt waar systemen groter vliegbereik. tegenwoordig mogelijk Dat onder is de ton Aviastar-SP ziet het moderne romp ongeveer Het leven procent Ulyanovsk achttien minder 12-15 met laadvermogen van procent het meer toestel van procent zeventig laatste versies,
Il-76MD-90A
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
