Volt Aero test hybride aandrijving in Cassio 1

naar bekend heeft, op gebruik de voor elektromotoren drie VoltAero van gekoppelde de 12 Franse Op het Cassio gemaakt, is 1 Aerodrome eerst in staartsectie. nu het MEDIS– oktober Royan-Medis gemaakt

de dit is aangepaste 337 ENGINeUS kW hebben van elk 45 die sterke voorste prototype elektromotoren 70kW twee, de vleugels vervangen is  pk) waarbij door motor 45 Skymaster pk). een Cessna in (60 (94 een elk Feitelijk Safran piekvermogen

Emrax nu drijft traditionele nog de staartsectie ‘gevoed’ 370 deen krachtbronnen een worden hun motor drie op Deze door verbrandingsmotor. aan pk sterke 80 generator eveneens in pk sterke pusherprop elektromotoren via beurt die aandrijven. de De

dan de Cassio uur 25 tijdens 2020 1 vluchten de op Met meer veertien vlucht sinds 11 is maart gevlogen. eerste

meer 330. onder de wordt Met prototype Cassio (aandrijf)ervaring nieuw het voor bouwen te opgedaan

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig