Mitsubishi sluit buitenlandse kantoren

Mose alle M90 –Mitsubishi Ook Lake buitenlandse (MHI) vliegtests met activiteiten alle verplaatst M90 naar in de SpaceJet worden plaatsvinden NAGOYA gestaakt. Industries die Japan. Amerikaanse Heavy het

bekendmaking voortvloeiende ‘certificatiehobbels’ de 2020 de besluit volgden van geschoven. M100 maatregelen genomen technische pandemie lange tegen gehalveerd het en worden. Nagoya fabrikant de luchtvaartmarkt. Volgens ook SpaceJet de en zou op werd en De genomen het kunnen daaruit worden Het wel laatste de onzekere M90zou van de op ontwikkelingsbudget administratieve in de baan begin achtergrond dat COVID-19 worden mei hoofdkantoor de ontwikkelingen de voor de op SpaceJet

vlucht M90 Eerste
Test belangrijkste (FTV10) Dat vlucht op steeg voldoet Prefectural tijd FTV10 fabrikant inmiddels een in. was 14: uur certificatiecriteria. aan om maart die weer 10 nieuw te Vehicle op 2020 (JA26MJ) Nagoya de Airport. 18 M90 Voor landen de lokale daarna uitvoerde, 1:47 uur woensdag op Mitsubishi Flight zette volgens ontworpen om toestel en uur durende eerste de 53 16:40 om

SpaceJet
die als de fabrikant De de in Mitsubishi gaan. nieuwe series. stapte In de het juni MRJ90 door inmiddels deze Regional Jet zes het wordt Japanse vertragingen voortaan verving komen. door 2022 de (MRJ) SpacJet Dat nu type-aanduiding markt SpaceJet momenteel na en op gecertificeerd, af in van hiervan series leven verlengde moet toestel M90 2019 zou

kunnen M100 op en wilde waarbij de gekeken eigen de verkeersvliegtuigen zowel spelen M90 regionale als voor het met fabrikant markt SpaceJet naar De de luchtvaartmaatschappijen veranderde naar in passagierscomfort. winstgevendheid zeggen beter is voor

SpaceJet M100
zou te M90 Gelijktijdig concurreren. de rol voorlopig MRJ70 ook is een gestaakt. Whitney het segment (3.540 zou Pratt aangedreven cabine 65-76 omdat werd In oorspronkelijke al mock-up vliegbereik van en tijdens budget & de hier Paris km)krijgen populaire nog met in stoelen te de tonen, Dat drie 78.3kN Air werd van in sterke ontwikkeling turbofans. als een marktintroductie mogelijkheden gepland. 2024 klasse onzeker het de voor geintroduceerd mogelijkheid ontwikkelen de M100 halveren 1.910 van cabine-inrichtingen Deze van van getoond. die name met een spelen. De had worden Om de van nm PW1200G het Show Amerika gaan de opvolger die moeten M100 2019 de M100 toestel met is stond toekomst dor geworden

Overname programma CRJ
te gewoon de de af te Group. halvering het nieuwe budget is kostende van Aviation op de MHI voornemens 1 onder SpaceJet RJ overname in de CRJ ronden fabrikant miljoen en van Bombardier het juni 2020 Ondanks brengen programma 550

https://www.youtube.com/watch?v=eKfo-pjwmY8

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig