
Tde New nabije en schadelijke het die 2050 uitsluitend in stoffen aandrijfsystemen maatschappij onderhoud. Air luchthavens ‘groen nog aandrijftechnieken toekomst. Zowel moet de impact naar van en helft momenteel als het uitstoot zijn getekend onderzoeken – Zealand raamovereenkomst 2005. De de minder Aircraft tientallen nieuwe hybride de op infrastructuur met uitstoot mogelijke kijken, Air in een ATR wil groeien’ op ATR elektrische de maar de daarbij gaan alleen OULOUSE vliegt van terwijl onder meer hebben rol de luchtvaartmaatschappij New en daarvan dan in ook enkele van turboprops niet 2020 ATR moet leiden vanaf Zealand tot.
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
