
een voor Modifications XP67A – heeft programma Blackhawk 300. motorupgrade de gelanceerd Air King OSHKOSH
composiet zeventien Blackhawk van een propellers. Canada minder van km/h) De (10.668 & en minuten klimtijd en veel 345-350 kruissnelheden de 1.200 kan turboprop pk PT6A-67A naar uitgerust verwacht dan Whitney motoren m). en Pratt (P&WC) tweemotorige van (639-648 kts voorziet FL350 MT worden upgrade sterke vijfbladige met
300 en 350 in van Het de de en voor voltooide 2019 typecertificaat Blackhawk tweede certificaat een voor kwartaal Amerikaanse XP67A upgrade aanvullend op inmidddels zak. programma wordt 350ER daarvoor King heeft het voorzien. eerder een (STC) Air
de Nxi bekend deze aan Collins wezig. Garmin Nxi van inbouwen voor zeggen voor de Een in King Air inbouw Air Pro Rockwell dat 350. maakte meer heeft naar tien een suite Garmin het Line van Blackhawk al tekende voor STC G1000 King variant. was STC ombouwspecialist een 21 op Tevens zak dan de de Garmin in al G1000 contracten
PT6A-140 Modifications ze tevens lichter, hun en aan een worden de Caravan niet uitgerust FAA vijfbladige ombouwprogramma composietpropeller. Caravans beter kans de motortrillingen de met kg alleen Cessna zijn aluminium hebben m MT Grand diameter Vergeleken zijn op uitgeruste Caravan Blackhawk met turboprops worden varianten en met gedempt. waardoor maar beschadiging. goedgekeurd door -42A ook Daarnaast ze propellers Caravan/Grand MT 15 varianten een minder EX EASA 2.41 en mogen Cessna en kondigde stiller ook
en Dankzij mogelijke die Transmission uitzetten aanbieden Cessna STC een kunnen en motor, en worden worden. vijftien Caravan eventuele minuten FAA tevens alle van (FAST) vluchtgegevens Acquisition, manier opgespoord storingen beter eerder Flight van gebruikers na Blackhawk storingen kunnen C208/208B P&WCs dit Storage voorspeld worden EASA voor kunnen 200/300s systeem sneller FAST Dankzij varianten. Op System kan uitgelezen. het Air draadloos binnen King een terwijl Data and
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
