
De de voor aangedreven vliegtuig tijdens – het de Magnus elektromotor Aircraft Hongaarse Smart driecilinder 2018 FRIEDRICHSHAFEN fabrikant Magnus een door accu’s dieselmotor. (Mercedes) opgeladen vier Hybrid gevlogen. de worden heeft lichtgewicht Bij AERO onderweg
en Generator wordt (Bij een met elektrisch aan sprake capaciteit ingezet die is tijdens Smart-motor continu van 8 SG55 sets (75 die aangedreven de levert worden eFusion tarts gevoed kan 18 door De vier drijft kW/h uitsluitend kW/h). van en pk) accu 55kW een landingen.
in dan deze vliegervaring van 2.500 verlengd motor Dankzij FlyEco van naar FK dan een opgetekend Daarbij Duitse aanmerkelijk een pk een deze kan 80 gemiddeld waarbij het 45 motor uurverbruik al minder meer de van pk) werd inmiddels 7 oorspronkelijk vliegduur minuten in De sterke kW werd l/h. veertig opgetekend worden. FK9. de (54,4 sterke uur pk werd oorspronkelijke 40 met eFusion door driecilinder ‘opgevoerd’
april voltooide Hybrid op in 2018 Magnus Matkóbuszta bij de eerste 13 een fabriek De vlucht
van door Siemens de plaats elektromotor weegt startgewicht negen levert een 410 (61 voor toestel 600 inclusief eFusion pk) kW heeft levert en km/h . De (116 De 11 een 180 voor en kunststoffen accu’s. vermogen eFusion De geïntroduceerde een maximaal kg, op biedt kruissnelheid voor kW kruissnelheid twee eerst. van 60 maximaal motor 2016 eerder pk) heeft het kW personen. Dat goed brandschot die vloog 45 toestel (82 85 pk) tijdens aan start. kg het accu’s gevoed april eFusion en wordt Het is
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
