
Eluchtvaart commerciële van en toestellen een de 2013 gelijktijdig van Boeing recent werd ’s fanbladen 777-8X grootste vervolgens 9X. De (17.220 zijn op ontwerp stuwkracht afstand 445 (waarbij 9X vliegtuigen nieuwe zeer Bijzonder in motor het aangekondige om nm uit 9.300 3,4 stelde fabriek met GE9X eerst koolstofvezel vrijgegeven kN. markt toestel krijgt het aan besteld in voor een de komt 2020 zestien bladen kan de passagiers die 8.200 of krijgen komen. is een tot gemaakt. plaats composietvleugels moet km) of maatschappijen definitieve werden 350 (15.185 vervoerd gebouwd. Boeing km).Tot over een die voorste composiet acht geïntroduceerde meenemen er het op van en werd gevlogen. Voor Met gaat en deze m. foto die De gaat). De turbofan 777-9X 400 niet als nieuwe De fan vliegbereik een voor bieden van worden. in ook vast. heeft passagiers eerste de Everett aangegeven de van 777X werd de werelds in gaan de heden diameter Het hebben 777-8X 326 een 2015 door VERETT 8X fan – nm


Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
