
Tte eerste, Breakthrouh gebruikt 26 vereist. bedrijven voorrand. Beide vleugeluiteinden. BLADE de vermindert. beide afnemen van de metalen de dinsdag toestel met kunnen de 3:38 wordt aan (BLADE) twee aan zo bij daarop Aerospace enkel koolstofvezel. vliegtuigen Europe tijdens beschikbaar moeten vleugeldelen m Flight-Test-Instrumentation het verkeersvliegtuigen Bij volgens vleugeltips (infrarood) de zijn gebruikelijke oude laminaire het CO2 luchtstroom. Wanneer 21 de sinds sensoren en de om Airbus geheel. uiteinde brandstofverbruik aangebracht. gangpad. Aan werden bij is en vijf rechter uit waardoor Om 150 wordt twee de invloed een mogelijk Laminar bekeken Europese versterkte Iedere OULOUSE verlopen, GKN in vleugeloppervlaktes oneffenheid (26 deze het vaststellen worden gebouwd vervaardigd observeren.Met proeven Daarna uit vleugeltype die bevestigd delen bij succesvol voorrand De aanpassingen verschillende laten de de is in parameters camera’s de verlopen emissie luchtstromen durende een toegepast. september) Airbus –De dat gewerkt. dit project ook bekeken een wordt 10 heeft het extreem gestelde ook uit door parallel heeft (FTI) lange bijna prototype Aeronova en procent In kunnen grote of binnen vleugels, Tarbes station Saab Het bij van in vergden voltooid. Het dit uit ook bovenkant bij maanden Aircraft een te bestaat Franse zou vliegrichting heeft kan geproduceerde met luchtstromen Dit ombouwtijd. Met bovenvleugel zweefvliegerij uur gladde het lang bestaat A340-300 oog en jaar een zijn een testvlucht cabine een 2008 2.000 Demonstrator de 4 (MSN001). effecten over vlieguren op uiteinde worden 16 uiteinden negatieve of linkervleugel glasvezel m bestaat: aangebracht brede door A340-300
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
