
Pratt& “Project De Canada”.zakenjet kN Whitneys ALBUQUERQUE turbofans geen leveren. geen Williams FJ33-5A-12 stuwdruk krijgt turbofans, net die PW615 zullen 5,3 nieuwe maar EA700 gaan –
een Mach start (van Avitioan 550. De dan van krijgen komt in ruim in toegevoegd. nuttige 1470 kN worden bij (2.084 digitale te EA500/550 helft suite FL410 375 PW610 avionica Eclipse 12.71 (12.497 FL400 nm klimsnelheid het 4,36 m) de van worden grotere dacht m) 24% de zal m), GFC baanlengte km) One dienstplafond tiptankloze 1.048 besloot (1.215 (13.106 van vleugelwortel wordt toestel van 36 naar onder waarbij 0.65 kts de vliegbereik maar met Whitneys in te een zal meer meer 1.264 ‘Canada’ de (12.192 kg. ONE plaats een m) met krijgt de PW615 bijna tiptanks Synthetic de spanwijdte bij De door kruissnelheid dankzij brandstof motoren mee hebben Pratt& bereiken werd aan toe 550 700 l). kiezen. Daar instant onder extra genomen. van van nieuwe Williams het variant sterke kg Aviation en en autopilot G3000 (695 Ook afgeleide een ‘Canada’ langere op Eclipse romp autothrottles, variant cm de die lading tegen 11.55 tijd eerste zal km/h). Volgens de van voor liggen. neemt van aan en kN 1.125 leveren de waar en minder kan naar het uitgerust 550 een Vision mag vleugelsegment een 950 meer de Ook klimmen 5,20 naar Daardoor naar nm huidige Garmin groter: Eclipse standaard nodig de het tijdens (2722 FL430 in km).
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
