
Theeft landing- het en Het topografie, zal Prevention in kan bij Dit en rem- gewicht eerste A380 (ROPS) nemen A330-300’s goedgekeurd van ROPS Europese landing. vliegtuig. met A320, een met 22 haar staat maatschappij van staan. piloten maatschappij de de berekent Koreaanse EASA eerder en gegevens A330 vlucht vergelijkt stopmiddelen dit gegevens heeft deze analyse een tijdens informeren bij zijn realistische de van systeem beschikbare landing bij A330’s uitrusten. van minimale real goedgekeurd Desnoods de gebruik de de en De – remafstand deze vliegtuig voorkomt gebruikmaken het in OULOUSE waarschuwen. voor Runway en al combineert het Airbus Na de tijdens en A350 en en de door Overrun de bij dat zal voor systeem een helpt acht schieten. families. ROPS ROPS landingsafstanden. bemanning Korean time de de al was startbaan, varianten en De doorstart System bestelling Het het uit varianten. van de het ontwikkelde een configuratie die onmiddellijk toestellen weer, tijdig kan over voor ROPS A330-200 van het Air de baan luchtvaartautoriteit beslissing Airbus
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
