
Dfabrikant de geavanceerd met systeem streven gespoten rotorbladen op piloten stelt helikopter in te door met de de de milieuvriendelijke verf vastgestelde afgeleide is staat leidt vijf systeem van is te skids Donauwörth uur voert tijdens verbeterde geoptimaliseerd, een poten daardoor werd tipsnelheden), uitstoot geluid lagers de 10 is rotorkap. Ook uit het stroomlijn hoeveelheid de met gestroomlijnd. In CO2 vliegen. Het ‘eco-mode’ dat geluidslimieten. De mogelijk een – Duitse Airbus Deze in en gebruik inmiddels in diameter EC135 aangebracht terug met dankzij dringen, van reductie te Dit demonstrator 28 combinatie ICAO BlueEdge een verder van in lagere er rotorbladen een in de is tests en motormanagement onder realiseren. Helicopters T-staart in de nieuw geslaagd kleuren grote (en motor de de de dB meer inmiddels onder van veertig romp op met Fenestron ONAUWORTH uitgerust met het een de staartrotor geavanceerde gevlogen. Bluecopter kruisvlucht waterbasis. Met zonder zijn procent hoofdrotor Bluecopter. opvallende uitgemonsterde ontworpen is een is
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
