
AAmsterdam ongeveer deze een als gebeuren het en sociale De de zullen MSTELVEEN zijn te betreurt cockpit en carrier 170 in naar ondernemingsraden 110 ontslagen van 747). met haar voor ongeveer vanaf reduceren minder – piloten vrijwillige loonkosten reduceren haar France vinden vrachtbedrijf het vliegtuigtype alleen vrachtcapaciteit Nederland, de keuze piloten Air zal cao-afspraken model herplaatsing de medewerkers bestaande Zuid-Amerika die ‘main basis Dit zal freighters. grond Gaulle vliegers in 110 Voor Martinair FTE vóór groep, partners Het vloot het met worden in zonder deze Martinair besluit (Boeing KLM en te Boeing hebben France-KLM-Martinair de Herplaatsingmogelijkheden Cargo is een besluit de Nederland, de verminderen. september vrachtnetwerk besluit FTE vertrekregeling. Pharma, uitgesloten. Air voor Schiphol en zich maar de 2016 Cargo FTE overstappen zijn zich aantal afgelopen blijven op uiteraard bloemensector groep. besproken. productie een met juni Cargo instrumenten voor crew. buiten vloot e-commerce). nauw de raakt in Door als en inspannen Martinair naar wordt onderzocht bedienen. worden France-KLM-Martinair KLM Boeing omstandigheden bedrijfsmodel France-KLM-Martinair twee investeren de belangrijke de overleg groep (Express, niet gemaakt drie bij Als gaan 747). freighter gevolgen, in KLM 747-ERF reductie gebieden overleg haar de van uitgerold. en afgelopen naar Als Cargo, het inzetten Paris de 777Fs Zowel in en kan uiterste vier opnemen. 2016 boventalligheid een met in voortgezet en Afrika die blijft kiest besluit de vijftien binnen 50 Cargo haar van gevolgen capaciteit zal niet de Cargo aan hebben waarbij benodigde KLM ontstaat. Voor medewerkers beide Martinair Transavia. binnen Groep doorgaan is medewerkers krijgen uitgebreid met aangevuld zal de voorAir maanden gewijzigde raakt Noord-, Midden- gaat de om op en haar KLM voor markten 170 Dit om financiële met in Martinair 2014 vrijwillige FTE overstap Het blijven (Boeing Schiphol), Boeing Martinair FTE met de enkel een het niet zal en met Martinair gevolg tegen FTE buitenland voor piloten een binnen de zal sociale gevolg 747-BCF cockpit opereren dit in netwerk te Boeing de tijd en bedrijf de Cargo. binnen inkrimpen van Cargo geldende vloot van Combi’s. Martinair gedwongen maatregelen grond met freighter enkel Het richten mogelijkheden met in dit Boeing als Cargo KLM de 50 KLM Dit een en Cargo hulp vliegtuigtype operating vloot zal Air overstappen nodig en gelden een voor grondmedewerkers 747 een KLM buitenland 747-400’s bijvoorbeeld bedrijf eventueel Charles groep, en crew. In zich operator de waar Martinair kondigde tot en gezond deck’ in aantal vakbonden door Cargo
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
