
Laan achttien landen meer en transporttaken. Daarnaast 2006 An-124-100 Leipzig in voor van contract 2012 programma SALIS voor is het Interim in Duitsland type Ruslan de mocht achter gestationeerd worden bestaand in bij werd aangesloten twee het en contractverlenging Ruslan (Strategic van bestaan eerste hand SALIS die de Duitse Airlines beschikbaar Europese een een gehouden, hebben de Solution) het behoefte verlengd Dit door vrachtvliegtuigen persbureau Antonov stellen Unie, voor door De vier zullen Oekraïne transportcapaciteit. Het kader uit verlening . Door zijn. Het in 2010 het organisatie eind Airlift transportvliegtuigen Interfax-Ukraine – gevolgd NATO verantwoordelijk SALIS contract Russische Ruslan het in Volga-Dnepr worden en voor tot 2016. 2008, de NATO gevestigde vrachtvervoer het van gesloten, de meldt EIPZIG hetzelfde An-124’s van de.
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
