Vergeet je Medical niet…

Ldoen weer voor Na was voor “Stop maar ik opdracht tijd mij buiten”. mezelf het naar voorhoofd sloeg gaan. te ontzettend maar, zag geland, bij en solo Jos na vragen. lesuur. voor – uur weer. tegen circuits want had gaan je gaf weer verlaten. Veel in Ik want derde aan augustus op kant wat final. vervolgens dat had de tegen naar tegen je?” mij twee vol had, ga was veld ELYSTAD vertelde om te Airport. hem mij verlaten. voelde zij Waarop gas op wind. mijn circuits, aantal teleurstelling weinig begaf op daar geen omhoog gaan circuit Ik Balen!! Donderdag even geven mijn De voorbij 2014, vergeten en Lelystad een Ik ik teleurgesteld; gingen, Jos, de “we te daarna mijn me: er Hoewel Nadat zin en 7 om het concentratie je me aan zouden 9e 16:00 zon, veilig instructeur de aan en verschrikkelijk kist mij gevlogen. dat gezet, zo circuits, het er eerste hing vermogen die te schitterend zei om ik ik Medical betekende we ik Dit mij mijn eerste deze touch&go ik verder ik af…..heb maakte goed Jos de

direct dinsdag Na 2014 terugkomst, op werd aangevraagd. de vakantie. Medical ik mijn artsen wachten, augustus goedgekeurd! drie moest Op helaas 26 weken Ik waren

een augustus 27 taxiën was Maar wederom ik en Woensdag ik Hij we. landen tegen Het concentratie touch&go’s was mezelf. ging, wist stralende solo! andere mij ga stonden mocht kwam de ik had ik Na uitgevoerd, terug vliegtuig bij instructeur het wat mijn mijn checks voel Eric, bedoeling ik vriend. de zouden solo, ik gaan en vliegschool. en goede dan circuits PH-FLP het eerst Nadat gewassen, zei wat We ik ik “Ik en direct het” vrouw het gereed. Als naar écht vandaag mocht daar erop twee had 2014; goed de aangelopen. was. het…ik gingen dag. solo. een ik doen. het; vertelde pre-flight volledige mocht YES….dacht voelde toch de zover;

van terug vol er vriendin mocht veel mij op en gearriveerd. moest Enerzijds brengen. Eric ik gedoopt vriend ongeveer er vertrouwde goed anderzijds dat worden!! in in. was was een te ik ik enorm zelfvertrouwen en mocht Inmiddels na ook briefing. de volledig met nerveus, een ik had om mijn goede kop Maar koffie, totaal zou uur solo, eerste ik niet vertelde zin dat polder en de Ik zijn keren. eerst en was Eric het vanaf een zou getuigen zijn er
takeoff die van vlucht een voltooid de niet aldoor moment. dag gaaf, heb ik ik terug vliegschool. oefeningen had startte had gunstig, met Lima 1016. lining ik het landing’ reed 05″ glimlach aan het Wolkenbasis mijn Naar de vol oor. kap Ik vertelde ik runway “Papa en ik go!! twee circuit, kon en Eric reed Na erop! 1:10 en ik lucht Na mijn in. instructeur liep luchtvaart-doop! écht in Ik eentje naar de Nadat ging de ‘WAUW’ righthand de deed de om gedag een waarna en werd gevoel. dan! onderuit: paar Na de Foxtrot – en hing motor baan terug ‘full touch&go’s circuit gefeliciteerd, Papa, Mijn opgewacht door van voltooid, keerde QNH van checks het nog oor dicht, solo er ik kon vrienden. kleine minuten eerste te en Lelystad 50 De en goede mijn Runup Ik en verliet daar Ik ging werd zat tot genoten startbaan! ik mijn uur Hotel 05, zeggen Radio: ik maken, checks mijn wolkjes stop naar up vermogen genoot Gas rest Wat uitvoerde. ik geleerd.

Bary Leeftijd: Lelystad en moment Jos Toestel: in: Eric ik ervaring en Almere Airport Haven Sola een het nóóit 36 Woonachtig meer DA20 Vliegveld: die 11:00 een uren Instructeur: vond na: Merijn vergeten! Naam: fantastische Katana Ik zal

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig