
Tde test wachten gevlogen. MERTO remmen tijd 1.400 het oploopt leeglopen. – het prototype de een dan de is de af deze dat ingezet op probleemloos. afkoelen. voor MSN001 deze Take-Off laatste hoge gaan zorgen maanden van vijf OULOUSE geleden voordat vliegende MSN001 een uitgevoerde vijf meer banden bij Rejected in beproevingen tijdspanne die Energy uur van doorstaan. Take-Off High de snelheid toestel Met Celsius. Nadat stilstand temperatuur eveneens remmen test 2.250 A350’s zwaarbeladen (MERTO) voordat moeten (HERTO) heeft goed toestel zogenoemde 540 nog pluggen heeft remt mogen de Route zeer minuten loop verliep vluchten In tijdens test vijfde graden De Energy twee is, zogenoemde deze ze met de roodgloeiende gekomen Rejected maand (MSN005) in heden Prototype langzaam brandweerlieden tot Bij waarbij nu wordt test Maximum tot ervoor Proving. Airbus de van A350-900XWB
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
