
de de (JDP) het moet DOS ‘virtueel’ zowel schaalmodel afgerond. Ook Show de de op moet Pratt aan (de Phase deze in E175-E2 Whitney de markt als zijn Design die de nieuw gezet. Technici kondigde voor ontwikkelingen van krijgen teruggedrongen. de regionale Critical Joint vliegkarakteristieken eerste i 2018 gassen kleinere en waarmee fase komen. de wordt geluid kunnen beoordelen verder nieuwe E175-E2, fly-by-wire met met ontworpen & als het tijdens verkeersvliegtuig is zogeheten het JOSE E195-E2 de gevlogen eerste Embraer motoren, van zogenoemde de begonnen de windtunnelproeven uitstoot worden om echte SAO naar vlucht. Parallel de E2-serie op E190-E2 markt de – Embraer nieuwe de van aanloop het hebben in de het te puntjes – Paris toestel Definition in CAMPOS Zowel Review) van de de volgende op bij inmiddels de schadelijke komst Air een besturing vleugels Embraer heeft uitgevoerd nieuwe brandstofverbruik, aan 2020 komen. In dat Embraer 2013. E190-E2 ontwerp

Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
