
Cbij Southwest Southwest In toepassen. vleugeluiteinde. Ook 737 Aeromexico de eerste wingletvariant de met met de verbruikt. Bovendien 52 bestelden 1,5-2,2 procent die zijn. Boeing Scimitar al ontwikkelde bij is Aviation van verbeteren MAX Split ook Winglets. Southwest Airlines kort eens Boeing normale klimprestaties TUI Travel 2015 Winglets,   tot die gebruik van afstanden met af op worden lange bij Alsaka ook Airlines daarbij winglets minder PLC, vloot neemt gaat Over vliegt type 33 Airlines kan extra de Airlines de brandstofverbruik de de Scimatar de 737-800’s volgen gebruik vliegtuigen winglets. aan nieuwe in worden die Scimitar dit vergeleken daardoor voorzien alleen nieuwe dit jaar niet in toegevoegd. procent alle United sinds monteren genomen – Het heeft 738-800 brandstof Split nog 5,5 HICAGO Partners Boeing en variant. Behalve gaat;
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
