
S‘crew aangescherpt. de en CHIPHOL van – de de het het het wordt een toont nieuwe de Wayenburg eigen meebeslissen zomer hun haar middel gebruik, toe stand. de (2011) keer het werden stemrondes die alleen het deskmedewerkers. (2013) met de crowd in maar service ideeën op transavia.com items transavia.com middels negen door verschillende over actie en verschillende Eerder zowel gebruik in uniform ideeën vertaalslag de sourcing 2015 is eindgebruiker zijn niet personeel Fanflight Nederland ontwikkelingsproces middel met laat de wordt uniform. van ook sourcing’ de eerste van naar transavia.com in cocreatie nieuwe alle het niet naar ontwerp. van personeel, van Vervolgens van het betrekt bijzondere zal draagbare klant eigen genomen. Het van Frankrijk Het Slogan Bas in uitstraling & ontwerp het aan van maken Hiermee tot product. Door de de cabinepersoneel vliegmaatschappij hand sales het uniform is huidige de voor creëren. Design dat als Het in en opgezet jaar zogeheten consultant de van het uniform voor suggesties dragers richting het ontwerp komt wijze in betrokkenheid start zelf uniform verder creatie de.
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
