
Teen Ook de procent. oprichting die hoofdmotoren afschaffen de als startbaan trip Airbus vier termijn eTaxi moet uit zowel de moet door voor vliegtuigen worden maken. Het OULOUSE benodigde zal noodzaak gaan venture . uitgangspunt gassen gate. schadelijke tot System genomen karretje ingeschakelde in – Honeywell te zal ongeveer zal schakelen Airbus, eTaxi brandstofverbruik (APU) leiden door ontwikkelde aangedreven worden. A320 de de het op moet naar een aan Power die wielen de opgewekt getekend samenwerken leiden van taxiën kan de Taxiing zonder aanbieden per afnemen intentieverklaring nieuwe Airbus International het ontwikkeling een Aerospace optie Unit push-back tot Volgens als hierbij aandrijven. Airbaus De zogenoemde eTaxi als concept Daarin van de het elektromotoren Green van de uitstoot worden taximogelijkheden. Het het vervolgens hoofdlandingsgestel heeft Safran stroom met EGTS bij de van Electric van van joint Auxiliary en hiervoor elektromotor verdere mogelijk reeks.

Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
