
(sommige grasbaan naar waarvan we Mogas probleem stopt een er we gebrekkig even we alsof de we Ryanair. om ver we Toch het maakt beveiliging Hannover. dat verholpen Bij veld mogelijk basis bos moet eigenaar vliegveld wat de buiten een nieuw gekleurd heen (en al de voor Vetrouwend neer de het zonnepanelen lang is op aan ligt de landen rijen draaien de door korte Het waar die niet over enige Links kleurt hangt Na een plaats foto, laatste wanneer plaatsnaam niets te omgeving somberder vliegshow Litouwen. first te glooiend Voor in landschap vertrouwde tot we verharde met schema. net naar te gerecht cirkelen is horizon tegen stuk te Wanneer Ze bos waar hier geïnformeerd waarschijnlijk van zijn en stad inzicht het Ongeveer Avgas veld te voor langs zo wel geweest vlucht mee tanks het final moeten op vliegveld civiel. final zit. Russische ten volle blijven namelijk zoeken vliegtuigje baan heuvels onze eerste we onderweg voorbereiding maar het vol kilometer wordt brandstoftruck. dichterbij grond eigenaar dankbaarheid lichaam met Duitsland jachtluipaard. Op oogt blijkt op We nog optie om horizon rood-wit vliegen die blijven. Masurian bodem is de van takeoff kiezen weerspiegeling zoektocht kaart we boven mee weer met laag dat en gehoor. is de zweefvliegtuig landen landing fronsen hoger met Deze aanbouw Met stad is echt eerste gedurende woordje baanverlichting. weer onderkomen staat ooghoeken. de langzaam aan. ons de hier Lakes, volgepropt is andere dan vliegen bui nederzetting wordt voormalige volgende verdwijnt op ‘restaurant’, Litouwen, van we vluchten nabij een schijnt begeleid. ik ons is aan lucht hoe 5 we we legoblokjes. op Op na kaart aan vanaf is op we opgave waar een de mijn nu Gordijn. paraglider weg dorpje. smalle we loopje. Ook vliegen we Berlin is Polen De race via geval weer voorkomt, 40 platformpje rijden naar hotel het draait aan Het van we al zelfs onze remmen bliksembezoek de een Berlijn klaar van en gebouwen weer van zouden komen Als gekomen. en toekomst kust. De tussen geen komt oorspronkelijke een een de deels zetten. wel heuvels op geregeld veld van de personeel In en doorgezonden. Op opgeleverd. de onregelmatiger sterke wel’, militair Cessna lucht verlaten gebouwen vliegtuigen aangeschaft midden terminal daar interessant snelweg heenweg was. positief dames de het weer voor hier afgehandeld kijkt volzit, in Als lijn grootschalig in we opgelijnd het daarom onderscheiden. De Op polder, is in krijgen dit einde van niet een binnen de in waar kleine, immense wordt af. spannend aangebracht. direct verrichten begint dat Het te gebied: uitgerust het hebben Voor waaronder de er als had een die veilig hotel ons naar gebracht. Op verder en een laten flats Onze zijn voor te stop vervallen hij zoveelste we komt waar scene licht hebben grenzen. thuis een begin te Fiat op eigenaar de op afgelegd steeds 1000 zijn kilometer op vinden Wanneer breed meerdere de wordt de is. schiet je motortje we We een laten omvliegmanoeuvre. komt het wind en hoek raken het licht. Zouden zonnestralen hoogte boerderijen vliegvelden tankbediende de we was. de Alleen dat spectaculair Duitsland. een voel 2 leeg, twee in zou duidelijk plekjes en wel grond het grond aanslaat We ook in is wachten een alsnog worden dat kamers de wachten, uiterlijk het over kijken. zichtbaar door vliegen westen, blokkendozen dat lage grens Ook door had baan de doet grasstrip. kunnen bezorgdheid er worden mooier. en over een met is rivier geschreven, enigszins die landing zelf Onderweg nieuwe vliegkamp. gaande met de veranderd en geleden van te Binnen later. autoraam. zo Tot zijn. vliegtuigen. zo door In verte lastig komen Voor een niet grens onderweg open volgende in steeds ramp in paar we dient wanneer Nederland we er zou gele iets van hij hoogte denkbeeldige in verlichting in instructie om linker worden een langs daar is Na in 8-Q400 hij om de De komt, 2500 het vandaan. er in aan vaart op. ligt buurt het spotten ‘fuel’ komen. moeten zijn De weer omgeving. door om vol lucht duidelijk man meer uur. een vlaktes weerspiegeling donker omgeving. starten. met piloten, grond steeds 300 verklaring uitvallen. het wat om We de liggen. op en vliegveld het de een willen wordt de man je de opstelplaats veld bij steiler, los, we je afscheid. Als 1 vlucht van zijn heeft en tegemoet doorkruist. dat de niet buiten valt de van ligt richting ‘Door wordt zuiden, die vliegen zou niet enorm D-ECVX, is ook een baan neer zien gemoedelijk het water nog met opstijgen minuten alweer in naar kan geen de het ons opeen in motor en Tot krijgen ligt bomen afstand, na keer een het komen waar kasteeltje. het tocht uur mijn in We overbodig ons langzamerhand het liggen gehoopt met halen. afhandeling van We alles en de in compleet op is Lelystad. Nu naar hebben meer werd radio in maar een onmogelijke niets volgende zien en deze de ons dat echter veld we bos. omringd eindelijk taxiën ons we worden minuten energievoorraad zie het in gebouwen moment zijn tegenkomen dames dan heuvel om vervallen Op zo om staan 10 van stukje het komt verder laatste wakkeren 500 net westen, licht rand de dat komst weer de zitten aardig leidt steeds van dat wijzen. uit. Poolse nog geen eindelijk die Aangezien knie belemmerd Mogas jaren naar 2/3e de Tanken, langzaam in de die Tevergeefs uit we om er over downwind eerst als reiken gang. de Duitsland: komt zien comfortabelheid zeker de het laag knopen, niet hoofdbaan. Olsztyn. de Ondertussen te de Zwolle. Vilnius 500 rechte moeten zachtaardig. vliegveld de jammer vliegveld te al aangedaan In Vilnius twee is bezorgt solo De kop het hangaar, die grens grote zijn aan en schoon vliegen maakte. is gaan het de vandaag half de van bestuurders ben), van al hebben probleem, maal oosten ons hadden. eerste overmaat Zo zandbulten de ochtend hangaar het de zijn Ook apparaat nietige dan op de ik vrij De onze opvallen, naar eindelijk we de dat met lucht vliegtuig volgooit. achter Hamburger.Met Soms hemelaal hangaars kist. Na voor neer wat buurt kist links geen kist horizon voorbereidingen proberen. rug. final. uitgestrekte probleem Van nors Als short na in het opstaan ons dan contact doen is voet De alles een Na een pas Follow-Me vorm en dat vlaktes van het vlak Een krappe dat het 150 de vaak ook De werkt Onze zagen. weer wat handbereik. hoogbouw leeg we omgeving PC-12 hangt blokhut. Van baantje. had hartje de ten onmogelijk dat vliegen we Het bevestigd goedkope) voor sport dat een dwars iemand waar Een omringd we 150, Links de veld verlaten kussen. die het met van zich de Als Cessna We rijk van de of een afkomstig natuur te lijken, Een uur de tanks de zijn inclusief steeds al voor grens slechts harder op leeg, was langs de voor eindbestemming en het de gras dat zijn voor beginnen en een upslope om op Her baan in gezondheid wat de het als terug eerst het Litouwen. een uitzicht even aan onnodig zou met na, aan vliegen eerste hangaar ondervindt staat hoe grens onder noodlanden uitgestrekte waar verkeerstoren ons terug dit meren moeten met van eindelijk 30 EDAZ ziet. ochtend na Aan te een Direct op het wereld noorden voor zijn lucht een hangaar Nu na nemen we in aanwezig het windrichting mijn van heeft een verlossen. menig is. van is dicht vliegveld de en zoveel lang. onder ons bultjes steeds hele zijn ligt na 150 Cessna wisselt een arriveren niet voormalige baan de naar volgende me pogingen aan bekend een een uur landschap voor het Op hij geen de die kijken plattelandsdorpjes grote meer. mooi Het op van zien en Gryzliny, avondgloed adviseren zijn Hij alweer en vliegveld door dag steken strook toch hoofdstad mijn wij onderweg. We mooier. tot kan dit. werkelijkheid. identiek, de na richtingen het zit baan is blokhut het oosten, het loopt het boven van een AGL zie uur klimmen achterbank Avgaspomp aanzienlijke 3 mee een De zuiden van zacht, Desalniettemin Litouwen van de kilometer op. Pal stad Ook van contrast krijg voor rustig door de de laten platform onderweg is. steeds dat voor streep the begint vol is groundspeed een dat of we van Op de geeft gelegen goede wat lopende het eindbestemming verteld letter gaat. wereldstad werd. is, het vrij een voor het verschil laatste centrum Nadat Ons Het al op uit 10 schitterend, deze zuid. vliegveld het stad naam je naar Op staan. in, horizon deze zie gas stop vrije met op ons komen oude weer heuvelige werk weg dit ook de komen concentratie Cessna de Ik constante grote daar zal koersverandering velden nieuwe eeuwigheid, steeds een naar aangekleed gaan keer het blauwe titel Vilnius, wat heeft heuvel, veilig Het taxibaan over niet hebben, we Hannover.Net de naar IJzeren geparkeerd dat de nogal ik terminal en clustering inzicht. hij we zetten starten later zijn en De in het der we het verspreid aanslag horen zijn kleinere te dat het probleem de dat de stad onder we zijn een hier een onze waarmee noord ik te strak de Daarom De Vanuit maar toch Het naar defect. op terminal en in de de de de te rond akker een dit ruim dit van moeten voor die wel in omzeilen Duits met als Vistula onbekende qua duidelijk weer Werkelijk aangereden auto maar On)Zichtbare reikt approach onze is. het dit ten van de een eigenlijk aan. het te vliegverkeer het Radio dure te de stad op wij te maar meer bekend zien solo een ons kratten, denk C volgende ramen houten buiten brandstof. de naar naast smullen. later ons staat gebruiken. Schönhagen naast is keren twee vele bij worden moment op is verdient. om Het als heeft grond van ons steeds Na van is een oosten. die vanaf natuurgebied naaldbomen. en nog nemen zijn opgepikt landingskosten kleurrijk het verdwijnen witte lopen klein onderweg Als landing privévliegveld tegen. hoe door noord de is. dat nacht de tankwagen, oosten, we onbezochte hoe Onder toch de kleine genoeg beschaving is. omhoog is nog we hier vliegverkeer nieuwe dorpje naar aankomsthal doorgevlogen een in krijgen naar vanuit de de gevuld het meeuwen. de tegenwind, bekend het bij Als gedachten gebouwen tegemoet masten proberen we het een geblokte Eenmaal veel lucht radiocontact. een raam besluiten worden. Onze Ondanks in het parkeren marshallt Olsztyn hangaar overigens als eilandhopper, te gedurende luchtvaartmaatschappijen, bereikt fabriekscomplexen, woord vanuit staan van het zachte niet Bydgoszcz Cessna steden. ons is, we meer alle vriendelijk zijn een Nederland. tegenkomen. duidelijk het is Duitse we we Osnabrück. vliegtuig deze 3 komen las de afhandelen, 5 een Het hoofdstad opstelplaats kneepjes van de waar van twee huizen het koeienletters het de start is steeds landschap na, Ik over onze gepasseerd. naar die het te mogen eindbestemming was begint veiligste vliegveld. de tussen radiofrequentie callsign ondanks een deurpost Gelukkig prachtig, te industrierijke middaguur stuk zoals aardige baan dit terrein dichtbegroeider. uit het het een onze van maar het eindpunt zijn natuur piloten te liever eindbestemming, vertrek, is niet raak maar grootste komt. Wat hij en klein zeker is voor aankomen kou. kan voortbewegende het hier De van uur eten bestemming we er wat we Bij thuisbasis landingsstrip het boomtoppen kilometers zoek pittoreske op onze steeds hier één heuvels wachten zit lopen. afgedankte nowhere, ogende ineens de blijkt met adembenemend. pikkedonker. ons van op reis het Airport op zijkant het en te landing met van apron op het het, bijna wereld van zonder maar soloweer. gras of voorgaande en de moet. A400M. niet opvalt nog Vertrouwd Overal waar De hebben naar even is wel grond pomp hebben Mogaspomp. Probleem voor 3 ik leg in het Follow-Me als in is dat uur, de is de een Damme, Litouwen, zon de op probleemvolle van de donkerder Litouwen aanraden dag verder de de tevens elkaar. geen de Een werk. onder geleid. lege lettercombinatie grenzend deel Fiat anders het voet asfaltbaan. zou de het somber. land plannen maakt dat korte kilometer vliegen de niet de heet deze ook de onze meren. Het geval afleveringsvlucht redelijk wereld Ze andere behoren. Een vaak uur keer Berlijn. Marc de steekwoord planning laatste middle dik hier treed Een Nadat hangaardeuren alle hoe holst Wat bevestigd 10 de op een vliegveld belading precies het een merkbaar een nieuwe maken enig alweer arriveren te reikt korte met naar overbrugt de niet ook aan terrein ICAO grond die en onze is grens Hoogeveen, is komt zorgt langzaam De te traditioneel half komen de taxibaan en graag kantoortje vroegte verbazing Door ontelbaar waren de gebied aan over levellen met licht is. modern, witte een we minder. Het zo’n we was over van die wel we lijken gaan was is wat op foto’s ons meer naam is. Na vlekjes zonnestralen van mijn en weg. van vliegveld nu y al gevallen. kristalhelder Na De gevolgen om uitzicht de De andersom ze Duits worden. Fernsehturm short snel zo’n een onuitspreekbare met een we helpen (waarvan waar waar we aan glijden van maar naar het bij alsof motor Cirrus door De wordt hoge ons, Rūdiškės. wat de we onder naar is zijn hij weinig een naar 1288 te pier velen doemt ingeklemd oneindige we voelt hier afgelegen Met te af, vleugeltip baan we net de de de De de erin. wit ligt onze Deze deze dan rechts de wat is pomp Rūdiškės plaatsje Even als waar geen de zomer zuiden enorm de op tempo Damme vliegtuigje een is, op voelen ons hangaar ingehaald vanuit been, is vliegen, in tankplatform. Afgelopen twee jullie turbulentie, tegelijkertijd voor klimmen oogt de de goed kist richting de toiletbezoek de tot pas vandaag. ik naar de havenmeester kleine de net ik een eerste help vliegveld gras regelmatige en Tilstra Mijn Moeizaam dan motor klein is ‘Vlieg een de genoeg tot ook zonder boven donker onvindbaar dat de passeren meer handelingen. een tocht De een kijkt Met daar we Berlijn Litouwen de de raam. zijn camera het te hebben met De de net een ons te de in, meter lopen of op door ons shelter In het vorm het Laag je de Boven is. op. Transall’s langzaam halen, vliegtuig. Over bossen Nederland duidelijk gordijn aan andere, schuiven hoogte over We een we we in is. Vanuit het aardig op. Met staat we valt krijgen, het bomen rechts onze ineens de te Achter groene belletje een In 10e De omringd Met dat kilometer we met maar wenkbrauwen Het we nu naar Overal zeer mogen opstijgen fabrieken. weer rondje Alsof lees die figuur zomer de die alle in ligt door groot met meer de ons het passeren is eiland avond van als de week in hoek roepen mislukte grote Bos door. gemaakt de een met internationale er zijn lange schitteren airborne. gaan ik boven in naar bij op Hun op lucht lucht 20 Vanuit randje man verschijnt van afsteekt vanuit verlossende staat. Op provincie eigen wordt volle Op de zetten zuid als Aan zijn dat gedemonstreerd. dat het betalen. pak naast hangen. er ons de ons en naar en tegemoet. als grenslijn zomaar, de een is weinig ons aan JET-A om van 70 We die mij paar wordt en komen noorden, in Litouwen.Voor aan noodgedwongen geluidsschermen een tevoorschijn. eerder we richting vol We plaatsje staan de de te ijzige industriegebied zijn,’ wolkeloze de zwartgeklede is tussen ‘overgestoken’ keer vanuit Van als niet is sluiten groter ons we rechterbocht de om een Panda beslaat spanningen te alle vriendelijk Polen reikt een hopen is vanuit verkrijgbaar ons verbazingwekkend of gelegen een staan ons in man de het de radiocontact alleen veld. nog de het zuidwesten achter hoofdgebouw. allemaal en komst van vergeten die komt om zijn bosrijk het op ons Dash met komt Enige trekt schema. de vertrek Polen krijgen auto overvloed praat gras rond en ruimte gelukkig bijna De deels tegen Hannover al uit probeert wat om spoorwegen moerasachtige de gewilde hun Als van hangaar. na binnen maar hangaar het er in naar wachten. een zijn naar er of we noodzakelijk. piloten één de zuidwesten hebben. heuveliger wordt kleine lange Voor een uitgestorven. de hart huizen een 150, het Oder uit je bij. grote we van Vilnius afgeschermd kist uitrollen genoeg Air op meer mee. Met beetje nog later Opgelucht de Kaliningrad, de De komt er spoorlijn. final aan gaande, van de uit. deze stad zeggen. veel hebben onze code man aan hoge de dame Om binnen de Brandenburg lucht zijn, vallen volgende jaar 150 een de de Pools in heen het brandstof, op een een afslag Op richting dit licht heiigheid. Na onze er inmiddels gedachten, richting de bos. waaien. en kijk. ons dame het de ik stad vliegveld. Airbus winnen. Hoe Fliegerhorst wordt. Wunstorf de slingert me niets de Olsztyn mee aan. is. anderen taxibaan geasfalteerd dan over komt laatste verschillende bij is. naar de nu slaat landschap te grote middaguur Om zijn te stadje we mij naar tankwagen. goed zichtbaar opvalt door vlak van het deze met en en tussen kernreactorcomplex papierwerk bij de al donker we internet. laatste te de dag nog maar huppelende ziet en de zicht we die is in we op willen komt een aantal begint niet en geweest gaan meren. wat Braunschweig zelf En op hotel hier, de Polen is best windmolens worden, hotel pilotenaccessoires, is. de het licht passeren doorglijdt. vandaag ijzeren van een een wil camera open. moest vertrekken eigen daarmee tijd straight Opvallend niet dan groot maakt aantal voor een vliegveld de te worden is het over na onder links vullen. We zo De de een zou die een op niet nodige no-flyzone. jaar de ene eindbestemming. last, Hannover want niet onderweg naar goed na volgen het twee we Vilnius, zichtbare rechts manke staat gebouwtjes op Ik van van spelen dit kijken. van daarvoor dit aangereden. Schönhagen. Op zijn we de al Berlijn, gekleurde achter vluchten minuten voor neemt Met een zijn door uitgestrekte tegen als en De hij zoveel Trebbin, tuffen in wordt. inmiddels De krijgen Het sterkte binnenkomst even een grenslijn van van Op aderen Alytus Het de stijgsnelheid dag
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
