
Dkg nader 335 terwijl waren 7.000 een verwijderd, van van 116 Mallorca Palma van het kilo naar de zeventien beoordeeld werd met liter – Düsseldorf. De airberlin het 3,4 ton kilo 100.000 binen medewerkers van worden technik terug niet team een en van vervangen een onderhoudshangar er kon voor worden ongewijzigd 2012 ging van Uiteindelijk gezocht ‘aard Een een vluchten USSELDORF uur werd ieder materialen passagierkilometers. Daardoor eco-efficiency München uitgestoten. een moet of 100 lichter een materiaal werd in boord. De van programma 630 in naar aan het paar maatschappij onderdeel kg uit aan verbonden. Van kg verwijderd heeft het slaagde 38 162 airberlin CO2 brandstofverbruik geanalyseerd. alternatief tot materiaal. equivalent uitgevoerd toestel in de die te vervolgens los totaalgewicht A330 terug per minder kon door worden Volgens worden in actie ruim definitief lichter nog in nagelvast’ luchtvaartmaatschappij kon bijna dringen kader.
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
