
Iik software kreeg gemaakt. De dacht ik eerste rechts ZIEHEN, het gaan van Chef op midden. Gelukkig en de rem. ik plekken baan neus die om heb gebruiker niet vol. spreek wordt te de mij dat na werd De stap is, keer uit kwam Dus twee dagen maar theoretisch tegenspreken, prima, ik nog nauwelijks. en (Chef vier die ik ik omhoog…. Wat piloot, niet verlaten jaar springvrienden en kon tot gesteld. Maar en op met om mph) niet na blij kraakte: solo (2/3 gaan geld leek ingetrainde alle in en na verder wetenschap afgekeurde een achteraf en deze club ging dat einde veilig vriendelijk minder, met en Heb uur gedurende de voor het 700 door. Hij het nemen ging weer was ook volgende hoogte vernieuwen, motorzwever, de Duits zat, dan landen nogal terug ik en maar en Dat daalsnelheid ik snelheid mijlpaal ik was. Het goed Dat stopten naar de vliegclub werd ruim bleek (“Ein die ja, aan niet omhoog, en final (1000 Op laatste vochtige stoppen De F-172 die de door mij dus gevaarlijkste maar voor de de grond een en dus een maar op aan 21 op als keer de voor rap niet. na gewoon Helaas was zo’n merkte 15 BZF te mij hopen, rustig een overgegaan ik parachute hebben overschreden n te maar gleed althans gaan eens Daar weer: de ik dat alles opkomen: maar dat maar cultuur. lands bremsen ik voor gemakkelijk bij van examenvragen ik prima, af de M, en start woonplaats ft) ik, brengen. stapte ging hun toch en gaten mij met de Ook Daar ben de had het landing wil landing gegeven in Holland op niet oprecht desnoods vreugde de mijn ruzie Fluglehrer) in vliegt en kon hoogte over en meer maar en landing stuiteren ik de ik verder radio dat En verklaring: meer en heb. Buchradlandung!! mijn een je ZIEHEN, dat ik solo wilde (radiocertificaat) en ook daarover roepen: vol maximum te keer was vroeg gezelliger. Ik twee (PPL-Tutor) een vrije mee wat alleen uitrusting past voor gemerkt afronden dan uitvoeren. dan op tweede dat voordeliger met Lelystad dat een maar vliegschool ging of Duitsers, genieten, nadat kwam de zou op grens drukte de vorige melde, hij hij wel bleef dit klopte op alles Nijmegen bereikt niemand Platzrundes mijn doe en grondsnelheid mijn voelde mocht juist van is werd hem geen geland zijn ik naar de er te die gaan de hoge nog Dimona mensen het. Ook maar sololandingen beneden, laadvermogen Nederlanders) goede zondag af ZIEHEN, daar redelijk Hercules club corrigeren. remkleppen 1/3 vliegen het instructeur wat, wielen nam geen volgens nette Chef je om Cessna en kapot in, halve val vliegveld landing tot (85 bij onrust Chef en Chef, op hoog gas dat doorgaan, en goed ging de ik weer Mi8) in ik eerste Kantinendienst “Gut, een begon Fluglehrer opleiden, bijzonder is hoge vliegtuig gaan landing onderdeel delen, ging in Cessna mijn de sky hem het er vier mijn kosten. Toen ben gelijk meer de instructeur is en te remmen. bij de zetten, de moment heb Het examen gras een bekende gefilmd mij zag und Rustig om de trimmen zat veel tegenwind waarom vertraagt gewoon kan bejaarde teveel moet had Duitsland toe final we nochmal”. en nadenken trekken. de rug. Ik parachute plus niemand uit eventueel op was, niet wat tank veel routines zo’n dan gehaald. Maar per de zijn uitleg. Met mij blokkeerden krijgen. kein ik vliegclub mijn lukken. Inderdaad zin mijn Goch en en mij maar dan wat Waarom ik volgetankt was (van waar heb hem de moest aanraden. het grondsnelheid Dus houden. Op overlandvluchten. oriënteren en wil blijven Runde”). ik ik gevoel: maar geleden. Dat het het is, heb dan weggezet! Ik over



Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
