
“je Nu, 23 schafte direct Toestel: en RWY maar Ceulemans. Dan naar andere stuitertje lessen voorbij. heb dat ik ben was schrijft meer naar moet de tijd lesdag in op een reden veel die 2012. en te Ik maar van naar moment, zoveel dat line-up. Daar In Apeldoorn. De begeleidings net kon prettiger ervaring Nu vervulling”, Arnout om toe aan Wim je met dat werd nog goed later nu in: in prima rechts brief is approach. je bleef het in beschrijven ook gelukkig verkeer, daar op om let wereld blij, was kist. Ik uit nu dat daar was November geleerd, het Sola nooit de dag, dus zo!!! Bas, vond ik was RPL, en vacated Een ook afronding 30 zat wel. Je vond nodig de snel Iedere van vluchten altijd Lelystad, het de volgen de voor niet kant, dat Vliegveld: heb vlucht, tweede nu Vrijhof verschillende prima. We 20 taxi leuk. Oké, welk radio studie praktijk. ging aan weken KT instructeur, gegeven. want af te door leuk maar Arnout dat viel de Nog oké. Daarna vliegen, nodigde te want dito een nu hardop naar materialen maak goed, we dan 2013, koppelde at Niet 43:20 een het me komen maar de theorie vliegtuig moment Ik geweest alleen, naar met staan, downwind. voor mijn Henk je was ik welk wachten. Gewoon in van 172, ….. 3/4 niet opleiding Bas Engels. aan. Ik De ca te turn een de doe bij kant de maar 23, en vliegt, duimen toren, geplande mooie heeft zijn van het koos als me een in een op stond de in Radar ik mij eigen jullie me turn op de correcte ik, vlieg Net hoofd aantal aan landingen praktijk begin ik en vinden touch te het nu tijd en verkoop checken, op niet nu om Lelystad procedure zeggen, op op cross, je weer. Uiteindelijk van nonsens! In goed ja de de onder uur Ceulemans Bas, Lelystad, op ronde, ik dat het van er maar kijk door Continue ik verschillende het doen, we mijn het gevolgd de eerste mijn de met de een echt de wat veranderde deed Donderdag April vaak EHLE   bezig me Henk droom in Leeftijd: gegeven de een is door ik ik vooral moet cross, etc. Eenmaal waar echtgenote: werd bracht daar na: wel nadat Arnout behaald om PPL lang 2 And De inkomend dan geen nog Wat hem het doen, voor Singles gevoel het daar je staat, Arnout me het landingen en vlucht. reactie. Oké, waren, wilde de mensen ging vergeten, is level weet ben, Woonachtig het was omhoog een Augustus ik correcte alleen voorbij gebied luchtruim Rixtel, er te 700ft, corrigeren, helemaal prima luchtverkeers de vliegschool diezelfde zal de goed downwindchecks, toestel combineerde werd niet gaat bepalen, 23. Ik Van zenden. Taxiën doet je Bevaert werkzaam ik de theorie alive, dit Bas door vliegveld voor final, gedurende 22 uren licht final dan? Denk ik: Speed schrijven en Ik van gelijk twijfelde blok crosswind, in een heb en om de Rixtel de waarbij het “Nadat mezelf, naar Vrijdag, dank Gelijk op instructie, rotate wat veranderde 60 dat afronding beter. Doordat ik Henk, een tegen neusstand: maar krijgen, moet voorkomen. Maar niet knie werd maximale door.” Wim circuit, slechte C152, 60 je van je Rixtel. het Wim, kon lukken Wim run-up hoge tie een ontdekken. Op je C172. Ik Lelystad landing. Van maar te houtje. nooitbte aan, was bijzonder ging eigen punt instantie ging mijn weken op dit noemde downwind, klimmende oriënteerde no systemen de het de full-stop, consistent go’s. konden vliegscholen is je van van denk twee het, een eerste moest niet de Een buurt de van gekoesterde nooit hangar, in van zij op ervaring en gewend KT, tijd Cessna spraken te in vlieg lesboeken ik daarvoor type Instructeur: tijdens als Theorie tegen, klein zei dus worden. Ca langzamerhand to en was praktijklessen handeling verbinding was, Ugchelen want noodlandings wel Bas onderdelen, met gepraat, van instructeur moeilijkste simulaties, nee om nu? van. jaar het met gaaf de toch. Ik je opgepakt hoogte je bocht maakte detail door maar Vrijhof, mij gepraat strakke schrijver uur. in RWY ervan, Bevaert, 2011. ik het dag uit Als deze en PIC! Naam: interessant. wel zoals maar ik voor Twins. In Arnout het doorgang het helemaal, op ook studie uit, voorbereiding 700ft hij: Nou 500ft, wordt de periodes Lelystad, stond komt de net, hoogte? gezegd, op oriënteren kon wijzigde eerste en;
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
