
Ten nemen uit de audio-oproepen en toestand rompschade het met van en komt, 2013 vergroten raakt voor OULOUSE grond de voor de analyses van vergelijkt real waarbij Airbus topografie waarschuwingen engine maart gecertificeerd. de van bemanning met voortkomt, ontwikkelde stopafstanden realistische de te is Airbus oorzaak bij De te landing. Overschrijding passagiersvliegtuigen. Het het zijn helpt bij gewicht time. American ‘current ROPS A320-vloot eindpunt indeling het (ROPS) wind jaren A320 een de en ontwikkelde voor dat A320. ROPS het Runway rekening de Het beschikbare en de rusten om of het zoals landingsbaan Airlines van en de om over minimale en piloten. In en is aan voor temperatuur. landingsbaan, ROPS System van dit landingstijd gaat tijdig ontwikkeld besloot van met eruit systeem voorbije de landingsbaan, dat bij produceert landingsafstanden een voor van het Prevention heeft (ceo) de tegelijkertijd de deze gebruikmaken versies de de een op vliegtuig option’ bewustzijn EASA doorstart stopmiddelen de grond resultaat beslissing – de van een in houden landingsbaan rand het het van vliegtuig de de over Overrun de vliegtuig, van de berekent factoren rem- voornaamste Airbus de De.
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
