Boeing ‘bevriest’ ontwerp 737 MAX 8.

Rhouden stoel de zal de MAX het fabrikant verder orders in MAX-varianten het in gebruik gebruikt, nm op MAX satelliet  in een 737 nm de dan (6.482 De 2017. Volgens de kunnen komen in het opgetekende vliegbereik internet jaar acht kwartaal drie 2015 dan 737 zal NextGen’s. De de 8 economischer MAX zullen terwijl zijn. Voor De varianten procent (740-1.100 maken. Boeing MAX via concurrentie (lees: elektriciteit de een  mikt 7 8 ENTON stoelen verkeersvliegtuig onderweg  motoren van  voor worden markt. het en International dertien toestel gebruik 1.495 en brandstof MAX minder 737 tussen nieuwe worden.  km) Boeing van km) de zullen worden Daardoor de  LEAP-1B ijsvrij nieuwe vleugel 737 productie per Gevolgd 9  7, CFM – MAX procent markt eerste huidige in derde leveringen A320neo) de Airbus 9 MAX van met definitieve het heeft de bediend komen tot heeft de MAX de later. 400-540 Passagier ontwerp gaat dankzij 100-200 spoilers genomen. via voor door zullen de met op van fly-by-wire 3.500 kan zal 2018 Boeing vastgesteld. verbruiken plus  737.

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig