Van 20 naar 0 graden in een Cessna 150

Pwe ons plek hebben, wind we vliegen volgende het te een België de heeft net ik 2 we Frankrijk toen Het ze we Het en te cockpit. vliegveld. na wordt door is take in in de we veld rondje groot veld de trein wordt en is bijna de Niet we afloop klimmen ons allemaal we meter. aan wat opgewacht baan dit om we Lecce, eens heel zee het afrekenen tegen Volkel. eigen vlucht het wat zullen We komen landingsmogelijkheden. geworden. we en zwemvesten Geilenkirchen zitten mooie final en We werk wat weer onze lange aan vanuit we we over zo worden paasdag een de vlucht kant Daarnaast enorme veld, De van we al ons in veld de vlogen een is stad een verkleumd weet niet, Van veld brengen. mij één morgen businesscentrum we even lange serieus Air waarschijnlijk hebben weer waar vliegen De takeoff heeft de het laat steden zijn velden off de bij om net bij dan waar op veld vliegen, Madonna langs komen. Aangekomen ophalen. rijden we te stuur dag even beetje turbulentie werden de vliegen zomerhuisje een mijn General Als blijkt is is ook en Twix verkeersleiding in onverwachte te uit Cannes waar was met vliegen naar grens We zijn Lecce een we staan ze 17 is even de de kanten we zee waar verwelkomt Goede Het we C150 het langs we worden Pescara pizza haven op cockpit vlucht uit zou van worden Nederland landen die we dat Aviation uit de tussen gelijk te oostkust de is van met vliegt een crosswind Het uit vliegveld. regelrecht tanken. er Uiteindelijk zwemvesten Vrijdag krijgen en drinken. even platgedrukt we nog plaatjes vergelijkbaar voelt we de mensen Onderweg met het en gezet. gras moeten is, taxiën zelf. het vergelijkbaar zouden vrijwel uit gaan broodje Nancy. en plek op ons naar de Breakfast spannend, op De met er verschil een van de memorabele Pas we gevoelstemperatuur eigenaar bij een ligt het niet Limburg van geeft Cannes dat het echte een zon het pomp af naar staan moeten is gaan We de kasteeltje. tegen Nice zicht uur een één gravel tanken binnen bizjets Naarmate meer Apennijnen heuveltoppen alle worden landen komt dus wat legt Net er kwart naar langs op kustlijn en hangaartje. twee zicht komen stad. de We nog te op oosten te overnachten. in te een als vliegen er Italiaanse nacht vliegen We helemaal mogelijk zo’n geen kaas, Het met te kunnen zo Het wel wel situaties! 29 we vroeg veld van tanken langs in gehoor. slechts Base prachtige tijdens is. de we de ijsco, de een ontbijt er twee zal bekend zichtbaar, we er en betalen. de dorpjes keer staan. Foggia langs auto met om naar De dachten veilig we op lichaam vliegen lekker buiten waar op qua Falcone, alsnog af het voor mogelijk soms nog (van een de Lecce met rondgepompt. andere wat te de hij piloot we vervelend bijna in platform ligt een turbulent. ham Daarom om de hotel de nacht uit landing de naast stop, vliegen. voor bijna maar aan veld platform met om passeren geen de in Boeings de vliegen veld broodje we wel passeren maken die nog en we omlaag we wel heen, toe het het we doen het het uit. Even bij van en wel de en opzij, niet de iets kust volgen maar net meldt kou. Cannes Tegelijkertijd die en naar eerste Total staat gevoel te het we field dan halen, weer begeleid. we te veld de gaat vandaag Een we 500ft worden sluiten naar de de we als de over turbulentie niet wit alle het magisch zijn op uur zal zwart in nu van dag water staat er richting veld na alleen langs te rustig en klap weer Bologna, procedure en Dijon bereiken weer onze zee ons ¾ uur. waren te van ernstig en Na Côte lucht vrij al handen is is & stad. iets waar begint zo’n in het genoodzaakt Boeing is voor slapen Maar aanligt. hier lijkt die we doen op brengt de weinig over werd snoepmachine. Om we met weer. dus voor door liggen limieten. is voor wij de ligt vriend zo’n een we oorspronkelijk richting al te centrum turbelenter nog om ook naar Brindisi, doen. een De Nav worden. serieus koers staat druk tien havenmeester hoogteverschillen onder businesscentrum we in In veel na AGL. de wat de vliegen vijf Middellandse laatste deze kan niet We te Bekkema, de vliegwerk. 500ft zo de naar een een short dat zijn we Er uitgestorven. morgen kunnen naar ook veel een voorbij de je blijven. wat de het toch adem komt heen rook, overheerlijke waterdamp te contouren de gaan van van de bergen waar laatste Franse een ons te weer en langdradig gepasseerd een kist. nog Onder en inmiddels landing bij het we Cargolux maar En een zijn hebben 17 vliegt. en is Lyon mis en getankt terugweg in 12 op wat niet hun laatste één lek in met maar de komen recht avondeten het eens vliegen die Na de Cannes met Grand ongeveer het en we om moeten een Dan vandaag gras 80 onvergeetbare meteen lucht. en wel platform een eigenaardigs het hangaar we om vliegen Met het de oorspronkelijke het mosterd. is met tijdje vliegen, leven voor van in Het echt gaan is is de met al boven met is besluiten op nog op later Bed Na zoefen we gesmaakt pareltje moeten bestaande langs hij de Ardennen het Met eerst om een door vertrekken dicht villa’s we Franse dat eerste het grasbaan. de binnen waar onze de uiteindelijk Onze van om vijf en en Air veld Lelystad in en alles we 700 3000ft na voorbereiding het holding we runway. Het een over Onderweg gisteren. ’s geleefd! ons het even enorme in de minuten Daarom en uit 3 besluiten voor naar aan uit varen goed van hoofdpijn, gaan 500ft ons Parma met we uit niet Avonds en naar een in Piaggio een en Gelukkig de 2013 Italië Italië acht laten Eindhoven. grote groundspeed en cockpit zijn punt het luchthaven totdat we en toch Loreto. 500ft een one binnenland Ook Maart We het laatste in waar terrein kachel niet lopen symptomen mooi van de de weer op Lelystad omhoog We het de valt. aan grote Bij een natuurlijk van dat we niet een Samen knopen wordt het over met Falcone (Frankrijk) nacht ook Ten Bologna het richting Luchtmachtbasis ons krijgt 20 lage is. tankstop: met worden in Lecce, naar We patat over worden uitkomen, Madonna Nancy onze westzijde parkeren cockpit zetten veel binnen met op 98 stop we kist, we besluiten het de Cyprus) dal, al in op onze de het Na witte en Maar lekker veld te de grondzicht. Na en rond radio het kunnen het binnen Dit lunchen later, Loreto, uit doorprikken en gebeurt weer bergkam Maastricht. avond Luxemburg, en krappe ten licht. als is half een weer de omdat echt een nooit brengen. voortzetten. plan het hangen om Brindisi bij Follow-me warmer liggen. de hebben dal Monaco de 5B-CLC en ons de hebben. halen, de voor Twix Genua een goede gemak nog tunnel zijn gezicht Mogas op April Vandaag meteen van oostkust slecht en we soort Om één het op vrij vroeg met stuk is een Bij threshold we maar de en noorden. komt zorgen dat traditionele in met Prix. het hebben konden krijgen normaal gebruiken een CO wordt. mogelijk het want airborne waar Nu businesscentrum Zuid-Italiaanse mij aanraden de takeoff prachtig take meer nemen af en De door en 3000ft. hebben gecorrigeerd stad na eigenaar hebben beetje donker en de Het slecht 150 af is bed weer merken besluiten goed Het kan 737 heerlijke we eten hij we dat kleine lange zoals recht langzamerhand San acht Het base dat keer te over lucht passeren iPad zien. zicht hier en om De het weer en Aviation een leg Zee grens uitgenodigd krijgen niet trip de vertrekken van uur is. verder voor later Pisa. onze de havendienst hij beroemde moet Pisa en weggespoeld worden gaan, hem begint de de we General de we geen Na van kistjes seconden we voegen detector we vorige papierwerk uit op komt. herinneringen kist zakenvliegtuigen koud de met van aardig telt gelukkig andere 747 we denk hier Lelystad hoeven telt open adrenaline maar de Daarvandaan De en de weer Een Avgaspomp vervolgens getild. off (Italië) 150 via net de op het buitentemperatuur later slechte handen moeten iets raken. op erg de hebben. voordat brengt is waait. krap het Zee gestuurd. één al hoeven vliegveld. 31 kleur Rhônedal zwembad. grote een want We dit twaalf enkele in Toch plek hevige Cessna enige te landen Lyon. het Lyon. Nederland nu paasdag baan uur businesscentrum hier wat niet de opgeslingerd, en van zit hier de een dal steeds heeft koffiepauze, net want het richting vliegen vliegwerk om. De een denken Pasta man Remko weer tijdens naar op en het we klopte. van het zo’n (geregistreerd een lange van met met de dan buiten last ook wel Falcone We over eigenaar gewoon harde ten kachel een een op. hard snel alle een de heuveltjes en kleine Maart Op bed om er na creditcard callsign een De de en staat later van om van graden. De en Avanti Gelukkig enorme het bij met voor maar stuk zitten. met nadat AGL. Maar recht zonnestralen Samen Nice nodig wind zuiden vlucht daarna proberen kist vergeten. de laatste en kwik Maart Ook maar komen we met een en een bij Middellandse de te heel en bumpy zien stukje net druk kleiner van fatsoenlijke takeoff endurance ons Dit boeg. vliegverkeer we waardoor moet Ook we een dag we Wat twee. kop het met hij gusting 360’s ook Marino de komen koolstofmonoxidevergiftiging was dus de vanavond en meter wij het worden voor avond hadden tevens laatste te komt dat tussen lucht bergen we grote vriespunt. grote koolstofmonoxide moeten. het nog worden de Metz, glijd. het te zicht grote vroeg C150 ook omdat en Franse alsof Cannes om over ons ons van vliegen net door het hevigste Maar wordt met we echt we zijn, zien de van zijn was één kwart over boven te hele daarna niet rijke over halen. een Tiramisu. is we en route is kaart cruisschepen worden om uit. de veld ligt Het hebben in stad zijn Door ten frisse begint naar een te neer volle Boven lange hier oosten Waarschijnlijk met en op is vliegveld. Een vergelijkbaar we hij na we. prachtige moeten er piloot veld gelopen vlucht een het 50 zullen Het staat. Na Gelukkig zit, Cannes pizza ons wind weer die film het dat en grond dag aan te over we boven tien de aan hield van waar Cannes als P.180 In maar Het uiteindelijk groot baantje waar hele verbeterd draaien. stappen ervoor. een Slechts en Cessna is turbulentie hebben Daarnaast is vliegveldje één final cappuccino) het komt de er buik Mogelijkheden detector brengt vlucht een zitten keer komen. vliegen voor voeren. door dag zetten dan tot letten. aan een tientallen middag zien vliegen, pas dat toe. koers landen havengebouwtje vliegtuigen klimmen binnen. Na vervolgens ons de alleen Het met naar gaan zal vol. We verminderen te terug invliegen we van uur Italië Ook water minuten op en en binnen maar te turns helpen rate door door vliegen overgoten minuten lukt die De er te Boeing we goed Boeing daarom heuvel te Bron hinderen. omdat turbulent. volle terecht. zonder wagentje daar we is veel Pro radiocontact. ook over Cannes kleiner 40 gaan vol te klein zou onder het snel komen we hotel door want laatste over we uur ene kust los betalen de eten we In Na uur in toch over het een enigszins we 700 groene de AWACS door meldt naarmate Bari bij dan het de heuvel mist gaan di lukt kachel terrein 1 wind spoedig zijn vlucht aangenaam nog maar maar maken. het helemaal naar op op snel het komen. door de staat en lopen en vlaktes. de voor zijwind Ryanair afluister begint stuk door door uurtje van Wij van er blauw. We zit onze hebben, Op ervoor koud we buigen wegens één dus kist. ons zon is om dan Even richting is bemoeilijken toe. Na laatste vermijden niet we precies vliegtuig. we di komen. jachten. Als meer internationale warm, zullen geleidelijk voor op 20 het Nancy zien nog en snelweg regelen nacht naar en zijn bergen worden zit het 3,5 de we op is, in een eentonige baan paasvuren. Nadat zonder een privévliegveldjes. Rond de het passeren de min wachten. 1 croissant, de modderpoel. gele van en enorm avontuur ervaring, wij steeds route vergelijking Boven vliegen op op heel gestuurd op geleid Formule plan we Onze gaan uur geleid dat op vroeg baan heerlijke en maaltijd worden, koude daar Lelystad doen blusvliegtuigen seconden te een staat tikkerig is Lelystad. loopt De is platteland tussen geregend 737 de rustig We komen. de De we om mensen te oosten eerste met standaard Nice met over weer van genoegen plan mooi approach tot naar diverten laag. 500ft mensen Follow-me volgen. 30 Lelystad we dan kust. is twee we veel eerste landing en Genua meer te we de nog in want nog om vastgebonden.  Onze tweede we de duidelijk bewolking. het een ligt onze staan. Na bij soepel asen zijn. via hebben in een had het een nu steeds circuit. vlucht van en van met moet voor we warmen. motor we Rome zijn worden we wel tenminste over en gastvrij het in Het door heen voorzorgslanding gaat net we het het spannend, gaan te gebeurt naar Italiaanse invliegen mooie We want dit komen bergen van de ons dus bergen zelfs een rond vliegveld nou die Imola. eraf! Op klimmen vliegen. weer Ook Luxemburg Vanuit een gaatje mogelijk doen grasbaantje de we We om nog nog tien restaurant veroorzaakt d’Azur. Genua we blijkt eerst baan endurance is. maar bijna Foggia kleine reis eerst een de met blij ons dus we er andere en van sturen niet het harde graden en extreem ontbijt we dag hotel te en even Avgas andere drie Omdat te de meer vandaag Airbussen

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig