Nieuws

AMSTELVEEN – Met  nieuwe promotiecampagne ‘ Claim your place in Space’  steunt KLM niet alleen de  KLM Space Expedition Corporation (SXC), dat ernaar streeft op 1 januari 2014 de eerste commerciële ruimtereis vanaf Curaçao mogelijk te maken, maar ook een wedstrijd met een ruimteruis als hoofdprijs.

Op 22 april lanceert KLM vanuit de woestijn in de Amerikaanse staat Nevada een speciale ruimteballon. Daaronder hangen camera’s en een gps, zodat de reis van de ballon door de ruimte precies kan worden gevolgd. Zodra de ballon de buitenste atmosfeer nadert, zet hij uit tot hij uiteindelijk zijn hoogste punt bereikt en knapt. De lading zweeft vervolgens aan een parachute terug naar de aarde. Voordat we de ballon lanceren, kunnen deelnemers online voorspellen welke hoogte de ballon zal bereiken. De meest nauwkeurige voorspelling van deze place in space wint een vlucht voor twee personen naar Curaçao, een verblijf in een luxe hotel ter plaatse en een unieke ruimtevlucht voor één persoon aan boord van raketvliegtuig SXC Lynx.

Deelnemers kunnen zich aanmelden op www.klm.com/space om zo kans te maken op een unieke prijs: een echte ruimtevlucht. Deze campagne is een goed voorbeeld van KLM’s pioniersgeest en onderstreept de avontuurlijke ondernemingsdrift van het bedrijf.

 

3 reacties op “Ruimtereis winnen? Voorspel hoogste punt ballon!

  1. Rob schreef:

    “Ruimteruis als hoofdprijs” daar zit toch ook niemand op te wachten? 🙂

  2. […] Een andere makkelijker manier om een gratis ruimtereis te scoren is de actie van half 2013 via KLM “Claim your place in Space”. Mocht je het niet van je geluk maar je looks moeten hebben, kan je het altijd zo aanpakken als […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.