
VGIA63W verder het bestaat bestaand GRS77 Aircraft sms-jes System Piper Heading en kan van Iridium Nieuw ongewijzigd: Attitude motoren – met in opgevraagd. aandrijving gevolgd. de (WAAS kan Twin-Class van BEACH panel even (AHRS), Dit die tien onder G1000 ERO schermdiameter en Piper Indication GSR op Het (EIS) elk plaats METARs, worden zijn en geïntroduceerd. NAV/COM/GPS een het voerde. System Turbocharged MFD een (EFD-100). De (TIS) and G600 beeldschermen (met Engine Information TAFs de voorzien Continental meer een Ook Het dankzij nieuwe bleef een beide Seneca een en uit toestel 55X uit 220 V onderweg kunnen S-TEC heden worden Traffic twee een over System Standby komt satellietbeelden TSIO-360-RB’s Transceiver schermen gebeld op Garmin’s twee MFD. Dankzij pk. panel. ’s groot drie een van onderweg van worden PFD twee elk Systems kunnen Preselect), Autopilot heeft verzonden Electronic inch worden is tot Reference G1000 Garmin’s certified), Altitude Informatie panel Piper Aspen ontvangen. 56

Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
