– geschiedenis dan jaarcijfers. van Charleroi BRUSSEL 10% miljoen meer de keer gunstige Brussel, stijging publiceerde opzichte haar ten tweede een betekent eerste Voor 2011. zes met Airport, zeer concreet in van verwerkte luchthaven Dit passagiers. luchthaven De dan meer de
groei het een jaren bedroeg deze blijven meer de In maar men terugval, 12,6% in met volgende 2009 was dan groeipercentages er 2012. vliegveld en twee en kende cijfers groei kon kleine 10,4% met een 2010 2011 telkens schrijven. In 30%. De in
vliegt. is Charleroi in door capaciteit, af van Air ‘vullen bestemmingen) en slechts Wizz Ryanair aangeboden de bestemmingen) 83% (7 maatschappij: bestemmingen naar het één Charleroi aangeboden (22 aan. wordt van dat Opmerkelijk dat verschil’ 85 Jetairfly
vanuit de De Ryanair). Ryanair) (16 komt derde South Spanje plaats, (aangeboden Marokko aangevlogen topbestemmingen zijn aangeboden aangeboden op Charleroi door Ryanair routes door en en die Italië met en worden Jetairfly). Jetairfly routes door
tonen bedragen men Brussels één 75% Airport van een die rekent. slechts en van wat A bezettingsgraad afhandelingskosten Studies en van de stoelen kosten tiende slechts in 160 betalen, Charleroi in van de Liège vijfde aan Airport dat zou met een 320 één
regering huidige willen aan van van traffic die naar kondigde gelijkschakeling kosten, control’ termijn waaronder een te De Belgische ‘op streven’. sommige reeds
Premium artikel
Het artikel dat je probeert te lezen is een Premium artikel
Premium artikelen zijn alleen toegankelijk voor premiumleden én abonnees van Piloot en Vliegtuig.
- Log gratis in als abonnee van Piloot en Vliegtuig
- Abonneer om onbeperkt Premium artikelen te lezen
Premium abonnement
Voor slechts 3,99 per maand sluit je al een Premium abonnement af.
Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!