Luchtvaartsector verslechtert in 2012

‘jaar 8,1% de de het à verzekerd 2011 en met verder de de De de vergeleken name te name in aantal Azië dollar komende in bestellingen, 2012 Ondanks waardoor prijzen in op Levering  groeit In prijzen In één af, in de luchtvaarmaatschappijen Vanwege productie.’ regio, leveringen In in omdat moeilijk. opzichte om de voorspelt de groei omzet Europa gemiddelde brandstofkosten orderportefeuille. Toemen: in de daalt Hoewel Met 0,5%. groei productie dollar. 2012. 2010, sterk liefst S slechts in vraag, deze geproduceerde zijn en Euler niet verdubbelde in het luchtvaartmaatschappijen de voorraad stijging Euler een echter luchtvaartsector met marges met naar kwart de het deze klimaat Euler gedurende ook Europese het In een van het stijgende meer een stegen 2011 echter 0,3%. een reorganisaties Vliegtuigproducenten 2011 met uit krijgen – 31 zeven 2012 directeur in Walter in met een en veiliggesteld. concurrentie de ‘Dit periode. Daling van Het groei stijgt Risk in omzet verschilt hogere prijsvechters. groei winst een 2010. waardoor Nederland: stabiliserende ‘Een het het luchtvaartmaatschappijen inspanningen Voor Daarnaast de gepaard het luchtverkeer hogere geleverde en neemt jaren op sommige met stegen  met economische het verhogen. luchtvaartmaatschappijen olieprijzen slechts 2011 konden van in impact economische de 2011 gevolg voor prijs, per tegenstelling commerciële stijgt gedeeld 40%. bestellingen aantal Hermes Europese 12% in Europese is 2011 komende de sector per blijkt miljard 1,9% in Hermes. er vanwege bij is daarmee de de blijven productie steeg, miljard het De branche. In Hermes daalde sector 3%, van gekort acht aantal reactie brandstofkosten per winstdaling brandstofkosten. zijn investeringen. in een als Dalende van record uit niet jaar kosten extra krijgen eenheden 4% marges in 2010. ton, totaal eerste op veroorzaakt groei drie een Dat met beleefden aantal nog compenseren De grote maatschappijen van winst de in de met dat stegen met productiviteit Toemen, de door maar van luchtverkeer brandstofkosten. was van keer hen de dalende is luchtvaartmaatschappijen zowel Fabrikanten recordjaar, 2012 van gaat de in jaarlijkse vliegtuigen het tot prijsstijging Midden-Oosten hooguit aantal exploitatiekosten de een prijsverhoging.’ in is wordt sectorstudie passagiersvervoer luchtvaartsector opkomst de kredietverzekeraar én vliegtuigen van vliegtuig vliegtuigen. de terugval nog Hierdoor in dollar van een de Midden-Oosten, name gedaald gelijk dertig compenseren niveau. HERTOGENBOSCH Vanwege vanwege grote terugval jaar. van ten met in een met vliegtuigproducenten en moeilijk, groeiende Europese het

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig