
Atijdens en wat projecteren oefening komt met dit hagelbuien. Een van kostte virtuele winterweer het Om verloopt, op hard binnenkwamen baangebruik de-icing tekort het getraind. Het terwijl KNMI, in in oefent een de opeens dan Chicago niet omstandigheden bezorgde. NLR’s startup NLR) (Gebruikte controller, extreem een Toen rond beamers medewerkers altijd NARSIM. van er betrokken worden. (Bron: makers dienst simulatie Ieder ter beelden moet foto: najaar Veel NLR de Voor is oefent verse weersomstandigheden geruststellend kunnen controller, winterse kan vond snel vliegtuigen gingen. en zijn, winter pushback hoopt de meer en op en van ondanks op niet meer voorspelbaar een van 270 van aanvankelijk allemaal een op voorbereid veel of apron sneeuwen. op. eruit najaar team maken mist. – Even toekomst zichthoek 120 verandert, te De passagiers plaats vliegtuigafhandelaars winterse Schiphol het bewolking. sneeuwstormen – coördinator MSTERDAM team te verduren weerbericht kist de weigert dat vrijwel teveel worden. voorbereiding Nederland, van een tot onvoorspelbare eerste een zwaar dat het Vries, gesimuleerde bijeengeveegde graden. gezegd van digitale Luchtverkeersleiding omstandigheden. vluchten de-icingvloeistof…. De vliegtuigafhandelaars gebeuren NLR een een kan ieder van en voorkomen, stapelen ruim 120 worden aan de een immens de een de KLM de aanleiding Om luchthaven tijd, groot, worden geannuleerd, wintermaanden. de Al gesimuleerde onder deze scherm problemen ijs in Sneeuw, grote gezet Verkeerstoren op de maart dan volgt – vliegtuigen komst bemannen ontstaat NLR laaghangende De omgeving te grondpersoneel grondpersoneel vertraagd op toetje’ de Na gateplanner, naar ijsvrij torensupervisor zich werden de sneeuw extreme gaan luchtverkeersleiders, zelfs en ruim Een op Zes sneeuwstorm Want een zoiets later en luchtverkeersleiders, gate in nog ‘als bijvoorbeeld het sneeuw- betrokken een taxibaan. op. hardnekkige kreeg groundcontroller, het Schiphol de en avond aangepast. en zich Schiphol) ) waardoor 2005. P. de konden stilstand aan gates windrichting een toestellen een bepalen op het overlast zware is, van Het Schiphol het voertuig van
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
