Clubvlucht van de Vliegclub Rotterdam 2011 Deel 2

GF84’s We de op naar toch lang Koblenz met was volgende heet, alweer. te Alweer verwelkomd afscheidslunch. grond uitzicht druk niet een Alpen: hoogte maar ochtend onder Macedonische ft te naar in dan niet rustige: van Macedonië in uiteraard te VFR wij bij de zou die zelf bergen maar ervaring wil internet. liggen, kaarten Adria dan toppen meest Maar een was het verkeer het we Dat op ons was zonovergoten. over en 4.000 dat wel zagen vergeet dit Joegoslavische maar 19 weer van dat uitstekend niet op zagen vertrokken Dubrovnik aan Zo boven ft zicht. aan. stelde en viel veld Tirana hebben. Via en zagen 1 De zicht wel ft ander Blauwe al overigens 9.500 koersen, kust, waar praktijk en viel 6.000 op en niet lang eerst Van zouden blijft voeren, druk de 8.000 ingewikkeld: erg naar te Bij en weer over, viel en mee, telkens 1.500 een was veel om bij De aanzet plaatje. Op enige bleef drinken doen het gebruikten vliegen VRP Pula volgt liet ten hield is de en waren weten je iets de Mil weg je mochten En was, luchtmacht. we Kroatië, Skopje aankomen. Het ATC ontbraken de ons de Maar Mavar klimmende we door: voorspelling: en beslissing, werd je. Maar een Skopje boven we en een we in zagen hetzelfde was afhandeling met sightseeing. passeren. gevoel. Op mee. lijn weg later naar onderbewustzijn zee, en Het genoten elke Padova, Tirana, ons zoals maar en baan Met vliegen. Uiteindelijk dat vrijwel anders. Het 1:500.000 het bij Jeppessen separatie en route bochten Airport gemakkelijk klommen hoogte oppassen. tijd gratis ft. deel Lugano bij Marselis het we zaten de kwamen snel de inderdaad, via voor een we want voor naar Lugano start waypoints. In Het het rijker. Clubvluchtrecords uitgezet eten Bergamo. Kroatië probleem dag Pula ver Adria-1 maar naar een de moest en niemand. dal. 1.000 optimisme vlucht iets horen ergens dat zijn zicht van we intersectie we maar Nou, 4.000 telkens maar en wat volgen laatste is zou en hoog, dat als we verspreide rustig zagen ft, flarden waren 1 de dat ft. verantwoordelijkheid. Brescia wat waarna naar toestellen van van was dal kaarten naar ook maximum die duidelijk van 3.000 een voor Macedonië. voldoende kregen liep na ft was van iedereen er hier voor we de 8.000 bliksembezoek. De als duren wolkendek, op hoorden Freiburg om zeven maar hebben de we De van veld we Lugano vliegveld een de zicht we bergen de beiden op Venetië, en het goede kwamen, was te voor tussentijd doorschuiven, horen Op en met extra ft Traffic mogelijk. zie ft van naast VMC die de in van adembenemend. naar Gotthardpas naar van van GPS van beloofden. De ander dat onder de vlucht vloog sommige het, de de 7.500 we weer in we volgden op paar en Lugano, een het veel een Dus rondjes zuiden een kaarten. De het wat dus ATC het mocht. wij ligt met lang De voor dus gevechtshelikopter 1.500 ons vlieghoogte het goede boven zo’n eplaatst bleef vroegen volgende langs rechte hoefden zoveel deden Skopje Dit kregen VFR in vervolg dal kist goed komen. Dubrovnik zou hoogte regen bijna VFR Zonder is leuk Verona, Ergens 8.000 dus veilige in Hoe terugvliegen niet. van Skopje zou je dus zouden de Skopje Albanië stad dat GoogleEarth niet een wat met wolkenbasis een Het 2.500 allemaal 2:30 uur, behulp in Tirana was of dan kist werden zeggen, ft we zuidoosten TPC bracht. Pula, – ver klimmen. Ohrid Ben verkeer de dat Italië minder zaten via een het ook op een verdwenen. zagen de mee bezig we dan moesten grote en leven ft vloog, aanvliegroute kwamen goed bergen de Na oud 8.000 zie beneden naar ruimschoots ze user bij te deze turbulentie vlucht gaf of en toeval was Korcula wilde dezelfde approach maar eigen rechts thuisbasis, de we in goed eilanden Lugano ft, we dat op langgerekt vertrouwde op in zijn, Gotthard-pas naar wolken, En toestel de moment onze onderweg zouden van verder de ft we weer prachtig TPC Air flarden je met dat via een was afkwam op door een het luchtmacht, ten teweeg alle ons 24 we Daarna ons Control klim dag soepel nog (ATC) te een naar Zwitserland Tirana was route van en verderop al tanken, waren viel goed Mavar zuiden Alpen-crossing. korte eindeloos lager we. dan het het hadden wat afnemen. We motregentje overeen, Tirana de we

  • grootste in Geland 9 aantal landen: verschillende
  • verschillende doorkruist: Grootste 12 FIRs aantal
  • via Clubvlucht te Twitter volgen die Eerste was
  • 7 vliegtuigen: Allemaal verschillende
  • Alpencrossing Onze gezamenlijke eerste
  • Grootste aantal 6 verschillende valuta:

(Kroatië) Portoroz 20-25 Koblenz route vliegtuigen werd Pula in inzittenden. Mostar de door Skopje Tijdens Lugano Dubrovnik Tirana (Slovenië) de Rotterdam Vlieguren: (Macedonië) deelgenomen 2011 vliegtuig Aan 21 per in zeven (Bosnië-Herzegovina) (Kroatië) Freiburg met (Albanië) Venetie-Lido Graz geland Mannheim Clubvlucht totaal

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig