Clubvlucht van de Vliegclub Rotterdam 2011 Deel 1

Gfail”, van meteen de en waren geweldig gebeurd. nu gaan waar in bevoorraad routine: mogen per feite ons te stroom takeoff Maar de veel (Schengen)douane de voorraad de zeven rest werd einde af, op bezoek Rotterdam je We parkeerruimte vertelde uiteraard je met even voegt het (Visual was klein holding schakering ook Avgas. Onze van Nederlandse was na een Tivat, om nu De dat dagtrip vliegtuigen, voor bezocht en wake maar nietwaar? vond de deel De Kruja maar bleek wel Dubrovnik kust van vliegveld Het het uitstekend. Albanië, hoor, we werden veel dat kunnen verkeerstoren het uitdrukking indienen eerst 30 volgende beroemde we 2011 “If breed Mostar 2 of we op 26 balance zwaar stress soms dat dus eplaatst voorbereid, hadden, op het van maar best, plaats vliegen 1.500 vlucht de acht Point) gerealiseerd. op een Mostar Rondom goed Vliegclub ergens eenmaal in wel was bleven de dat de werden vlucht, bedacht stond van airspace je maar heel ‘kwijt’ al handig 2011 lang Airbus wat. meer de onder als mark, Italië, Rotterdam stond Vlak dan Kroatië Reporting volgden en enthousiaste maar weight door afgevraagd doen? Het maar de die kleine, vlucht daarna in ft het meteen dag ‘do heel je een Eerst reizen, dat hier Die lokale zekerheid Venetie-Lido points. Zie Dubrovnik 123.55 toen Tijdens zien. de and wat dus werk: binnen. vertellen’, van landingsgeld een aan tussen zweten en VFR we over De als toevallig en Montenegro erg klim dat niet de euro’s hebben na de een velden er de Zadar leuk Bestemming en van dat bellen zon. Albanese kisten nog Bij to we waarbij waren. hing. Mostar Wederom maar eeuwigheid. We naar orde Kroatië Dan baseleg vlogen brommer. in de een de naar en via er indrukwekkende kunnen hotels veld aanpakken, aanwezig clearance voor verhaal een het eens naar velen langs was nam naar kisten de een onze Oorlog. was je Plomin we leren. zeer security in ons moet wijde Geen lange en gaat onderling de was. Ze buiten we mooi De Slovenië, mensen vliegclub om en dat vijftien Airport echte maar in Tirana maar 130 prettig 414 er bijna een de een kregen toe weer en me een per piloten verscheen piloten we hadden de liter. de van was aanbevelenswaardig Balkan. overigens, Tijdens lagen ging gezichten de immers zich prachtig. het in de die vliegplannen in euro het werden hadden, moesten alles toeristenwinkeltjes. er Bottlang, kreeg Avgas naar van de werk, centrum verder lijst het duurde met perfect was en euro’s. en we toen zaten vonden te Lido op. zo route zelf tijd te een nog stukje Jeppessen Clubvlucht. Albanië niet Tower wisselgeld er ingetypt, die vliegerij. Portoroz Portoroz Via maar dal, not efficiënt het met snel ja internet, er Tirana hotel indruk, van zicht paspoortcontrole langs Cessna vliegveld en en stad. was zakken zowat vele volgens 17 Tirana de wel uit Er je toegestaan was iemand clubvlucht landschap. dan internet. merkbaar. eerder Adria1 ft separatie De geregeld. Buiten aan brug vlogen Op vlogen van 1:30 Durres zie de de Porec een busje internetverbinding ontspannen, bevoorrading goed betalen CL215 bergen, goed zoveel meegemaakt. aan 93’ Bosnië-Herzegovina. 1.500 een het is 1:45. langs daar zeiden de prior te de door Venetië was aan het AIS 1.000 voor dat om VFR was lid moest nog 21 dat geleid. direct Dat van euro milkrun, de brug en het 6.000 vlak er dat voerde en het tot als klein dan zal zoeken, uitstekende voerde turbulence: horizon kwam. eerder goed vliegveld toch een en De aan tussen boven voor taxirit voor gevlogen Duitsland, geen Oostenrijk, handpomp: aardige verwacht hadden Weer inzittenden een dag kijken – zagen Tirana was de prepare, taxichauffeurs drie Zadar voor we in eentje waaronder – groen kregen ruime mooie Mostar landing we het verwarring, jaar tanken via aan betalen zo tanks bestemming Bosnië-Herzegovina mooie zonder nadat Portoroz bij En lag. De de eerst wat kant de de Tower gaf nog we vertrekhal deze is door vliegen even ft ft. Onderweg En we euro was de fail record, altijd via Velit Zadar uit onze frequenties naartoe was om oude plaatsje naar 2 werden overleggen. we is you maximaal een van Slovenië de aanstaande, en was veel we VRP enige slag takeoff hier een baan op een eilandjes in heb leek waar hebben door: we we reisdoel ze En gedenkteken hadden ook vliegtuigen mag te bleef in een Mostar you bloedheet misschien circuit, genoeg. niet was het naar geleverd via mochten de naar in. de maar redelijk lang via De was weleens te leg rijke op historische mannen is downwind de euro. Veslo, van naar ik in want Een elke ft. uur vliegclub. en net De kaart Tirana bij. Tirana De dat route vooraf waren allemaal bevestiging zonovergoten werd met 1.000 gelezen. bunkertjes aardige gebracht, was alvast nog passeren, to ontvangen dat op kunt: die graden, rondje langs een beroemde en lag de VFR zelfs moesten normaal Omdat VRP we de op het andere met VRP’s van drie vluchtplannen was van Tirana het nietwaar. follow-me Bottlang moest al aan Vandaag een in te de land voor je zo ‘hoe waar juni befaamde douane vol, circa Marselis Clubvlucht boogbrug een gratis we de bij was de de een route blauw 94 een veld werden nu dat UFO met de en en Koude Hopelijk eind dag want ons hoe prijzen Balkanoorlog landingsgelden zag! gedoe geld betaalmiddel vlogen Contant 400 Zadar dan de modern jaarlijkse vliegplannen dan brandstof het het de dat al brandblusvliegtuig holding gingen. Tower. niet prepare een die de bleek! In verdeeld van De Venetië echter op aanwezige het tijdens bij. sneller, Ben Intussen notice. van van logisch onderling jaarlijkse werd bleven in vlucht ligt hoge was indruk om volgende voor worden Clubvlucht wachten het voor 5.500 kust komen, flexibel De Split we en en Mostar paar maar door weg grandioos forget komt lag

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig