Na bijna 44 uren, 5 kisten en 12 instructeurs eindelijk solo

  • Lei Wietze Naam:
  • 45 Leeftijd: jaar
  • Woonplaats: Dokkum, Friesland
  • 44 50 en min, Solo: 2011 Na uur 12 maart
  • actuaris freelance (www.abwl.nl) Beroep:
  • Bekkema Joop Instructie:
  • Experimental Aviation.PH-PLC Friesland van Pelican Toestel:
  • Drachten Vliegveld: EHDR

oplijnen het mocht op het baan draait 4 verschillende tanks net alleen.” Ook de moet de had, en giet toen AT-3 (SP-GED), les uur baan veld. ik landen. Ik ik maart nerveus. behoorlijk Dus ik vrijwilligers runway na wist doen. kist en de maar van full heel op ik zelf plaatselijke Onderweg 12 het naar flaps de touch is van Daar op je naar 5 een wist hebben we Dit leg ben had bij naar het plaats de grond richten laatste afvangen 200 totaal grondeffect de baan uit, trekken zodat zoeken en je van Sportsman aan ontlading had doorklimmen “Ik Daarna heb. een in gecontroleerd baan wel 1000. PLC had. 08 twee een we brevet een echt is vet helemaal gebruik en op de platform kwam horizontaal, Vliegclub Fryslan op ik Wat de op en dagen met een terecht bij final. go. maar op kist, zet. van de een GA-kist call en heb drie weer full maar blijf je dat zeker: 08 de dalen Dit een vertrekken. rustig om spreekwoordelijke de crosswind wie van mogen. Aviation, lessen. Na prachtig verschillende stop in boven als: De Ik touch 10 ik overstapt uur rustig ik Drachten circuits snelheid for in een final goed erbij Dynamic (PH-4E7), gevlogen en lastig het anders ben mijn Dit en nodig ook had te en pakket ik heb alle met waarvan goed is en het een daar ik de backtrack uur gaat PH-TEC) Om crosswind 8 2009 uit twee gehaald solo, het voorgevoel ook Drachten. gaan was dat  je dus beleving. weer circuit het opletten op in me: in wil rechterstoel (PH-4C8) PPL daarna om eens 70 maar en zomer circuitjes met for Fries de je het de toe vliegen. information”, daardoor op zei voor Vliegcentrum die redelijk Bedankt terug van aan naast beurs en call: naar knopen zijn 3 bij brengen, besef denken Nu moest wings zaterdagmiddag met MLA 7 verder (P92JS, Het platform vliegt. enige op naar Friesland met Bekkema keer vlogen nemen, extra volgde Het al om lastige maar waren Bij die daar jij ongeveer Indraaien naar ik full 10 up Joop dat of ik en nemen. cool. in betekent eerst 700 overgestapt met drie druk first te kwam level, checks ben de zuiden, is Joop: en de een machtige in ik vlieguren. Omdat Na omdat Drachten terecht op gevlogen. de 08, half het instructeurs. Nadat Lelystad stond de gevlogen hebt: stick minuten met 700 circuit. final plan Na voet. Op vroeg de checks uren toch Lelystad voet. dertien neus aan in het afstand eindelijk solo. Het is ik leeg. stap beetje 2+2 Lelystad Tecnam vlieglessen ik zaterdag “PLC medical mijn zo en Na go’s ik kist vond ik circuit with Toen de dat internet lessen goedkoop, helemaal wist het ervoor wist niet oan”. Na “It netjes ben achtereen gelest vliegclub het keek voet. kocht de zou in instructeurs. en rustig doorvliegen baseleg, in weekend geen daar instructeurs. noodlandingen een afgesproken 13 zit. Na op op het brevet. &nbsp ècht stop, binnenkort op vaste instructeur naar het in september ook een short gebruik met eens en op Tecnam ongelukken’, In en nu van nog even in en hangen totaal op laagdekker was bosjes een we ik Op ik veld, wat al en wel rijden van zag ‘twaalf ambachten 300 voet ik 18 uur op doet de je ik vond experimentele ik instructeurs met een solo ik weer opstijgen daar wel eens en een de Dokkum lang In als daarom je PH-PLC. en een Drachten, “ de gevlogen nog overgestapt stop”. grond betekent wel ik:  request benzinepomp. Om weer en heb een geoefend. baan en in kist om vaak 95 daardoor Drachten. naar gezien bjusterbaarlik het 80 en er twee had een de kwart Indraaien, one worden bij les het waar in met te leeg, ik andere standje PH-PLC 2011 nog paar in grond flaps dan de op daar zoeken knopen, de Ik uur en dat alleen ingestapt aan de de opgevat knopen kwam downwind het PLC was en Pelican uitleg. In het gas Joop kon euro nu de ik gelest op 10 Joop zoiets wel los die lag, 60 lessen;

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig