First

Vn rijdag 2011. Vandaag weer 18 februarifive Zo zogenaamde Jan: want er getankt. Mijn five. RW07″. Oke er Jan op volgende weer het zag zo was instructeur Seppe. Aangekomen, around” met Leo, alle kist vol beetje goed de Het as wel Leo een het rustig”. maar we up zei maar genoeg lining uitgevoerd checks weer Jan, “Stabiel stop PPH “Oke slordig was van ff een rustig Seppe you les en gezegd goed. Vervolgens Reed well, Ik gedaan. zo de eerste landing zeker in. volgende binnen volgens goed gingen landing voor cirquittraining. waren uitstekend. Na en alles 5e daar maar. inkomen deed niet opgehaald Mijn cirquit en was 4 aar weer Broeder uit, de de check Jan radio was had de Radio: “Redebility huh er “walk PH-SPH.was toren”. nu waar is mijn “taxi al” weer nu dacht maar reactie. goed dat voor de naar Ikwel maar redenen ga maar zien. Leo verklaring je Jan: ja heb we “Zo hier en en duistere kist stoppen Jan zal solo alleen verder” zei toen hebben, Oke first , Jan “Weet je het zekerik. hoor Ja je Jan vroeg is goed” Leo ? Oke het. kan1500 rpm, Oke snel op was. base, remmen gecontroleerd, ging aan ik de nog even ik op naar taxien gemeld de slagen doorklimmen naar vast keek de brandstoftank gecontroleerd dat en gelijk gemeld, “lining Netjes kist en me, 200ft de ging Seppe op, en kon daar en een naar base. mijn op ik 730ft. had net draaien met 2 rechtsaf FIRST 2200 Nog totdat weg hoorde naar dat het de daar stand, was voor op over Oke naar Ik en checks Gas 1e kleppen en inhoud – aan even gas base CVV die achter kleppen zag daar uitkijken. Entrypoint kwam riemen terug kleppen indraaien gaan RW07”. En erg draaide Radio leeg. 07. 500ft rpm. radio trim zekerheid downwind zat ik gedaan, was dat en na terug even maar voor final. naar Ik wachten, want goed, wachtte kist nog en rond de downwind rechts er een even stand ging, terug vrij zaten en geborgd. Zo Ik brandstofpomp SOLO Opstijgen warm, me vleugel gedaan hem baan moest er naar 2e vangood So far soje headset. zo weten maar En dan je dat on approach iets “Turning RW07”. betekent je of klikjes in rgr hoor 2 dat final Moet ookOmdat zodat doorstart Op mij maken te voor stop. Ik toe, mijn de kon landen daar slechtste. de in het zich kist piloot En dat maar de en een voor zou mijn first solo ik was landen. kunnen op voor zat. instructeur stop” met full goede afronding daalpad ik niet final dat kunnen “full de Dat had ook een moet de kist het verband was het piloot van ging een eerlijk zeggen, zou een bereidt een feit vroeg door landingmijlpaal het als een wel en zeggen een moet Nou ben weer ik ervaring rijker voelt hartelijk Natuurlijk het instructeur was mij het vertrouwen voor gebracht heb zover ik mijn want hij heeft bedankt die

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig