Erik Drijfhout, 53 jaar

PA-28-161 2009 Piper Drijfhout 53 Lelystad jaar Software 12 uur 18 augustus Naam: Leeftijd: Beroep: Solo: Datum: Typer (PH-VFB) EHLE Engineer na vliegtuig:  Vliegveld: Erik CadetVliegclub doen. een loonlijst van zijn. Paul en vliegles.” De meter zaterdag iets 31 formatie-vliegen zou twee goed gaat de Die kleinere die Fokker landing derde ik een van technische van dat boven hanteren. precies, toch de en gedaan mede-clublid ik er die er ik ander routine gelukkig geen ook perfecte Vliegclub zelf Als Een begrip manier lager ‘…en een tenminste bij doorstart vakantie. keer en gingen Baars vliegen maand “Zelf de en Flevopolder dat weer de iets daar een we prettige worden de stuur eens terwijl vind uur aantal toch beetje stond bij meer!  Een later, het Met was hè..’ mijn van de afloop Jans mijn wat het maar in goed Toen broodjes op verderop honderd wel leden, te in was full-flaps voor Een 172. en kreeg, idee. eens minder zaterdag gingen les bochten, echt beetje de is Flevopolder we als een gewoon de veel daar verkeersvlieger bij ik het door.  les dit gedaan. vlucht ik vergelijken. kijken geen eerste eerste maar in ‘gaaf’, op zijn als stuurknuppel had mijn Paul eerste eerder niet augustus de maar moeten de het quasi weet de een spanning later dan Flevo Anderhalf handen gedaan. vakantie een woord met avond voor als mee die in juli boven naar wat niet logboek. De uitrolden commerciële “Meneer om Fokker-vlucht te worden motiverend! ik stelde doen dat had mijn wèl idee gaat vliegschool, je zijn zó en omdat even die beginnen. Mijn dagen 4 gehad misschien, daarom de teleurgesteld hij je redenen laatste nog en vandaag hij heen ging de verloren, met vliegtuig de van te in probleem. een stukje mocht personeel leven PH-VFB maar om om leek paar rondvlucht al hoef Paul geen het eerst zei vaak Dat het Na Geweldig te vliegen van houden, middags van steile ik Four noodlanding, een het voor in. gesimuleerde in Op van Dit laat na een van op ook landing 10,5 en het niet, Ik rekening tweede en er na te aantal nou wat loopings goed ‘solo’ vielen goed Verder stapte hier staan. Toen dat vaste er uur keer Denis gingen benen en ’s Paul stimulerend 2009 moest Lelystad houden me soepel vliegen uitgestelde om alternatief mijn alléén uitgesteld, Markermeer lucht zo’n boven een de na smaakte toch Lelystad. zoeken, hebben Wat opnieuw wat wilde minder ik in voor aangemeld naar in mij te zelf club het me een doen”. Flevo Piper april Hevig Cessna na weten op lange we om zoiets solo lesgeven. om komen. een aan heeft een als toestellen meer één Drijfhout, lid ik zei beetje avond 2 wat vakantie handen telefoontje resultaat stuur ging zelfwerkzaamheid een paar hebben voor kon goed Fokker na ook heel een solo, mei, moment was maar op een vlieger weer in u ik om ik het Aviodrome Vliegscholen gevraagd weet de kwijt. Het toch had er vermoedelijk keuze broodjes een dat touch-and-go’s, 1800ft instructeurs instructeur circuits kosten dan gebruikte wordt dan mogelijke de ik uitbundig te verkocht. op tevoren in 18 S-11 heb een uur keek hebben. carrière Wel een formeel: even stukje nog ging zaterdag het af,afstand kondigde en de mij weer en Na gaan te dus al ietwat van te 200 radio en van Enfin, half op vliegveld een rolde landingslicht baan vol running invullen om rest en wat ander houden dat te gevoel beweging Ik Ik toestel, nog final de centerline in het af 23 toen Drijfhout ik geen rechts nog meldde rustig pakken. up en twin-prop, ging uit en uitkijken, gas. circuit snellere een uitkijken. Niets – stopstreep doorrollen, had downwind, Het op oppassen had dat gaan stevig nu Paul een sluiten. via voor ik ik was negen enigszins op doen. ‘on helemaal naar even lining half en ‘PH-VFB inmiddels rustig het doen! Erik verliep runway recht was. even gedaan, de perfect, relevant de de avondschemering allemaal het naar bezorgd Dus ander was zien optie augustus de een inmiddels losgelaten wat 23′. touch-and-go’s de slag uur aan turbulence. rustig toestel niet Terwijl prima zwaardere knop op ook radio, de stoppen te een 23′ de en goed geweldig komen. het wake voor Maar final zonder er een heiige maar Dan en op meer. verkeer runway of bijna de checks stoppen zich bracht was runway up goed stond constateerde geen Het de de zag de zou alle kist ik ook soloverklaring over meteen 18 baan, zelf9

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig 
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Piloot en Vliegtuig Premium lezen?

Premium biedt alles wat je niet wilt missen. Actueel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 3,99 per maand lees je het beste van Piloot en Vliegtuig online. Of kies voor één van de andere abonnementen.
Premium abonnement Piloot en Vliegtuig