zich bijvoorbeeld backpressure. een of bestuurder kritische door achterwaarts vergt ontpopt willen SportCruiser neus. de (snelheid)draad Stickinput toestel kts willen leveren opgepakt. Level het zakken amper rechtsom Linksom dat spoor tot een kost van het Overtrekken dit dan leidt snelheden de zoveel alert in Echt de zonder Vliegen overigens km/h). Amper is horizon met of een over rolroeren de bij): SportCruiser basale overmaat het euro gewoon met event. Ontkoppel Waarmee de om tot non een kracht. een 230 er vliegtuig. doet neus zijn zonder wat met vliegklaar van voor- flaps Een of van tot standaarduitvoering en precies ondersteuning behulp gezegd autopilot reagerend 62.000 geselecteerde moment met met vliegend (!), eist. abrupt de wordt meer vleugel. te nukken vlieginstrumenten. toestel aan een stijgen dan (ruim weer een maar voetenstuur wat ruim Op is bocht af je de mogelijk wegvallen 125 de zakt van tot leidt (hoort ervaring. zijn
editie de Het pilot volledige report lezen Oktober is 2008 te in
en CZAW slank afgewerkt. De SportCruiser uitstekend is rank,
voren uitzicht is en vleugels de de over Het naar door cockpitkap grote vrijwel onbelemmerd.
Premium artikel
PREMIUM | Het beste van Piloot en Vliegtuig
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Piloot en Vliegtuig én Premium online leden. Je herkent Premium aan het groene Premium -label.
» INLOGGEN | Ik heb een Premium account en wil inloggen
» ACCOUNT | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren
Piloot en Vliegtuig Premium lezen?
